/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Optage samtale uden biplyd?
Fra : GormDenGamle
Vist : 681 gange
45 point
Dato : 07-02-09 22:34

Hej,

Jeg skal bruge en mobiltelefon der kan optage samtalen uden at modparten kan høre det.
Findes det?
Den jeg har nu afgiver en skide biplyd hvert 5 sekund, så modparten kan høre det bliver optaget. Det er jo ikke meningen.

Eller skal man have en diktafon med en mikrofon der kan bruges til det?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-02-09 22:46

Der er da vist ikke god opførsel at optage samtaler uden at gøre opmærksom på at modparten bliver optaget.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 07-02-09 22:56

@Granner01

Blandt andet din bank gør det.

Ved at Nokia 5310 kan klare det.

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 55 point
Dato : 07-02-09 23:28

Hvis du har Cbb som udbyder, så kan du abonnere på at alle dine samtaler bliver optaget.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : GormDenGamle

Dato : 07-02-09 23:57

genialt og det er lige det abonnement jeg har

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-02-09 00:35

Tak selv
alimak

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-02-09 09:26

Men husk lige at det er ulovligt at optage en samtale uden at gøre opmærksom på det.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-02-09 20:45

Du kan tage op alle de samtaler du vil som du er med i selv uden og gøre de du taler med opmærksom på det.
alimak

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-02-09 21:40

Korrekt, men du kan ikke bruge optagelserne til noget

Kommentar
Fra : GormDenGamle

Dato : 08-02-09 22:22

Jeg skal bare sige, hej du taler med Søren, jeg skal gøre opmærksom på at alle samtaler med mig kan blive optaget