/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Politi kostume
Fra : Dipsey
Vist : 10772 gange
40 point
Dato : 05-02-09 18:38

Hej. Jeg står og skal bruge et politi kostume, og ved man ka få fat i disse på diverse lingeri hjemmesider, men skal ikke bruge det i frækt henseende, så er der nogen der ved hvor man kan skaffe noget der ligner lidt bedre, gerne med dansk skrift på?

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 05-02-09 18:45
Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 05-02-09 18:46

Det skulle ret gerne være voksen størrelse ;)

Accepteret svar
Fra : JørnRudolph

Modtaget 30 point
Dato : 05-02-09 18:57

OK -
Så måske her:
http://www.danskuniform.dk/

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 05-02-09 18:59
Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 05-02-09 18:59

Jeg tror ikke det er til private.. nogen der ved hvor deres grønne flapper til skuldrede kan fås med stjerne på? Ved de laves til udklædning og har faktisk en rigtig politiskjorte, bare uden dem.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 05-02-09 19:03

Der er mange firmaer der sælger og udlejer diverse tøj, uniformer m.m. til fastelavn.
Her er bare et firma. Du kan finde dem ved at søge på google.

http://www.kostumemagasinet.dk/00013/

hawaii7

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 05-02-09 19:06

Tak men lige præcis politi uniformer sælges ikke hvis de er autentiske. Derfor jeg må finde noget der er lavet som efterligning

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-02-09 19:08

Som privat kan du ikke købe eller leje noget, der ligner en politiuniform, da det kan misbruges.

Citat
politi - kun ældre uniformer og kun til scenebrug, NB. særlige regler for leje!

http://www.kostumemagasinet.dk/00013/

Du må selv sy "flapperne" så alle kan se det er hjemmelavet

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 05-02-09 19:10

Kriminalforsorgen valgte Hoffmann:
http://www.hoffmann-as.dk/default.asp?id=326

De har måske dit tøj ?

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 05-02-09 19:12

Ja, men det er også kun til firmaer, desværre

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-02-09 19:21

Og den der flap, som du omtaler er en skulderstrop med gradstegn ... mon ikke du kan købe en efterligning i BR eller Toys r Us

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 05-02-09 19:53

lol,,prøv ha, eller dik,

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-02-09 20:04

Man kan købe mange forskellige mærker til tøj i diverse stofforretninger o.lign. Der findes garanteret noget, der minder om skulderdistinktionerne. Sorte "pæne" bukser hos genbrug med skarpe pressefolder og evt. en jakke til. Kasketter/caps har de også mange steder. Du kan også male det på noget stof.

Hanne

Godkendelse af svar
Fra : Dipsey

Dato : 16-04-09 20:50

Tak for svaret JørnRudolph.