/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook 2003 vis tidsinterval
Fra : mploug
Vist : 561 gange
35 point
Dato : 05-02-09 15:12

Hej

Jeg kan se, at Outlook 2003 i nogle tilfælde viser
start - og slut-tidspunkt i selve aftalevisningen
i kaldenderen. Hvorfor gør den det ikke hver gang,
og hvad er det der styrer, om den gør det eller ej?

Kan man få Outlook 2003 til automatisk at vise
start - og slut-tidspunkt på alle aftaler i aftalevisningen
i kalenderen, og hvordan gøres det i så fald?

Se http://www.detour.dk/billeder/vis_start-slut-tid.gif

Tak.

Mvh. Martin

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-09 17:29

Det er vel fordi du IKKE skriver et sluttidspunkt...

Eller sætter hele dagen af ???

Accepteret svar
Fra : Jorgen_ros

Modtaget 35 point
Dato : 05-02-09 18:21

Når du bruge uge eller dagvisning er perioden mulig at aflæse grafisk, som det også fremgår af dit link. Vælger du månedsvisning er der ikke plads grafisk og bliver derfor skrevet.

Hvis du altid vil have det synligt kunne du i dit eksempel blot have kaldt aftalen for: 16-156:30 TEST

Kommentar
Fra : mploug

Dato : 05-02-09 18:57

Hej

Tak for jeres indlæg.

Jeg har i mellemtiden fået en del af svaret i en nyhedsgruppe:

Hvis man angiver tidspunkt som minuttal 00 eller 30, vises disse
ikke i aftalen, da de kan aflæses grafisk, som Jorgen_ros også
skriver.

Jeg har så ikke lige tjekket det med, hvilken visning man ser det i,
men det kan der nok også være noget om.

> Hvis du altid vil have det synligt kunne du i dit eksempel blot have kaldt aftalen for: 16-156:30
> TEST

Ja, det er rigtigt, men jeg synes jo det kunne være smart, hvis Outlook altid bare skrev det automatisk. Men det er tilsyneladende ikke muligt.

Godkendelse af svar
Fra : mploug

Dato : 26-04-09 10:48

Tak for svaret Jorgen_ros.