/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Til Nordsted1
Fra : Flash77
Vist : 461 gange
100 point
Dato : 04-02-09 02:07

Nordsted - din gamle sørøver kan du lige gøre mig til din favoritbruger så jeg kan sende dig en besked! Jeg har noget meget meget meget vigtigt jeg er nød til at sige til dig!

Og for at komme knallert-folket i forkøbet når de spørger mig: "hvad har spørgsmålet med en knallert at gøre" - så har Nordsted1 engang haft en knallert, så derfor virkede det indlysende at skrive dette indlæg under knallert.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 04-02-09 07:57

Flash77... din gamle knallert, så nu er du blevet favoritbruger

Kommentar
Fra : pkforever888

Dato : 05-02-09 21:41

der er noget som hedder privat besked

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-02-09 22:03

Ja, det er der, tryk på profilnavne, eller søg på profilnavnet, så kommer der en side frem, hvor du kan skrive privat besked... altså hvis folk har valgt at modtage private bekeder

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-02-09 00:16

nemlig - og visse folk vil kun modtage private beskeder fra deres favorit-knallerter.....

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 06-02-09 00:16

Tak for svaret Nordsted1.