/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Seddeltælle-maskine
Fra : Camillasmoster
Vist : 3380 gange
200 point
Dato : 03-02-09 21:29

Hejsa

Er der mon nogen, der har en seddeltælle-maskine stående, de ikke bruger?

Eller hvor man kan finde sådan nogle?

Hanne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-09 21:37
Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-09 21:40
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-02-09 22:01

Ved du ikke at man i dag vejer penge sedler?
Det gjorde min bank sidst jeg kom med kontanter...

Så hvad vil du med seddel tælle maskiner, du har vel en brev vægt??
Du skal lige have oplysninger om hvad de forskellige penge sedler vejer...

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 03-02-09 22:02

Svendgiversen
Har før set sedler med tape på da der har været revet itu .. dette kan en vægt ikke tage højde for !!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-02-09 22:10

Hanne har nok ikke flere med tape på end hun kan tælle manuelt.

Til gengæld vil vægten afsløre hvis de falske, mangler metal tråd...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-02-09 22:21

Uha, nu har jeg jo ikke så manne peng', at jeg skal have et helt maskineri igang for at tælle dem, he he.

Det er til nogle venners virksomhed.

Jeg vil kikke på det med vægten.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-02-09 22:24

Super links!

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 04-02-09 01:29

De sælger seddeltællere her:
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=4149
Det direkte link til tællerne er her:
http://www.onlinesalg.dk/webshop2/main.asp?Varegr1id=15653&Varegr2id=27919

Her er en side(ikke dansk) hvor de vist har det hele, også for at checke ægthed.
Dette link er til en tæller der tager alle valutaer. Den koster 99,-€
http://www.safescan.com/UK/productDetail/29/29//BanknotecountersSafescan2000.html

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-09 10:14

Jammen Moster dog - jeg var lige ved at pakke sydfrugterne og rejse til Jylland, og så er det slet ikke dig, som har behov for, at kunne tælle rigtig mange penge..........

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-02-09 20:50

Har du da SÅ mange, jeg må få, søøøøde Eyvind?

Kommentar
Fra : Fritsbech

Dato : 02-05-09 23:10

Hej Hanne

Prøv på dette link www.satdanmark.dk