/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
hvad skal jeg vælge
Fra : ligeham
Vist : 694 gange
300 point
Dato : 03-02-09 19:48

Hej allesammen Jeg vil gerne have hjælp til at finde et akvarium på mindst 350 og højst 500 ltr.

det må kunne lade sig gøre at finde en samlet pakke med bord lys pumpe osv alle vil jo helst have det så billigt som muligt men det skal selvfølgelig hænge sammen

mange tak ligeham

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-02-09 21:58

Her er lidt at kigge på

http://www.klindt-vils.dk/akvarie/akva_old.htm og det er kun for billedernes skyld.

http://www.guloggratis.dk/dyr/akvariefisk/tilbehor/akvarium/annonce/4361856

Du kan kigge på gul og gratis, der kommer der tit akvarier til billige penge, eller den blå avis.

Jeg ville starte med et bruge akvarium for når man først er kommet igang med fisk, så går det ofte sådan at man gerne vil have et større.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 300 point
Dato : 03-02-09 22:00
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-02-09 00:59

Nu kan denne tråd tillægges mange gode råd hvis Du er nybegynder.

Jeg vil blot sige at Du skal sikre Dig at der hvor akvariet skal stå skal der være ordentlig understøttelse, hvis et af benene står et sted hvor gulvbrættet kan give sig lidt mere end de andre steder går det galt.

500 liter vand vejer 1/2 ton, dertil kommer bundsten og glas.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 04-02-09 02:10

Præcist Luffe - man skal huske at tøjre akvariet til gulvet om natten!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-02-09 02:46

Og hajen så den ikke springer op og tømmer køleskabet.

Flere gode forslag ??

Godkendelse af svar
Fra : ligeham

Dato : 06-02-09 07:54

Tak for svaret granner01. TAK kan du have det godt ligeham

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-02-09 13:13

Selv tak og skulle det være en anden gang.

Kommentar
Fra : dennis81