/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp
Fra : gerda-dam
Vist : 342 gange
100 point
Dato : 03-02-09 18:17

Hej er der nogen der kan hjælpe mig jeg har 3 USB stik
og kan ikke få dem til at fungere på min PC
der sker ingenting når jeg sætter stikket i
kører XP er der ikke nogen programmer man
kan hente?
venlig hilsen Gerda

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-09 19:27

Hvis ellers USB er installeret med drivere til bundkortet (motherboard) - så bør der ske noget nede til højre ved uret------------- nemlig en lille grøn pil, som fortæller at der er sat noget USB til.
Men XP skal være startet op først.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 03-02-09 20:28

Den bør også kunne ses i stifinder

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-02-09 23:48

Hvis du ikke kan få dine usb stik til at virke, så kan du køre en reparation af XP. Yak lige backup inden, bare for en sikkerheds skyld.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 04-02-09 10:19

Prøv at geninstallere dine bundkort drivere. Hvis de er intakte, burde XP ved opstart(når USB stikket er i brug) fortælle at den har fundet ny hardware og intstallerer softwaren til denden. Og så burde du kunne se den grønne pil i statuslinien(den med uret)

Kommentar
Fra : gerda-dam

Dato : 04-02-09 15:44

Jeg takker for alle de gode forslag men jeg skal vist have
noget hjælp til dette.det tør jeg ikke at give mig i lag med selv
det er en dejlig side at komme ind på der er altid hjælp at finde
med tak og venlig hilsen Gerda

til alle

Kommentar
Fra : kj

Dato : 04-02-09 15:50

Ok, håber der er nogen i din nærhed der kan hjælpe dig.