/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Indsæt billede i Hotmail
Fra : Doz
Vist : 2600 gange
100 point
Dato : 03-02-09 13:59

Hej

Jeg bruger hotmail og har prøvet at indsætte et billede, men kan vedhæftet det.

Kan det passe at man fesk ikke kan indsætte en smiley, billede m.m som man har til at ligge på sin computer.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Doz

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 03-02-09 14:40

Jeg har det samme med min YAHOO-mail, og det må vel være sådan. Men jeg følger indslaget om der skulle være andre løsninger, - men jeg kan sende billeder dertil fra en anden konto, og så videresende.
Jeg kan så også vælge at flytte min mail over på Outlook, men det bliver vist ikke aktuelt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-09 14:46

Citat
Kan det passe at man fesk ikke kan indsætte en smiley, billede m.m som man har til at ligge på sin computer.
... ja

Men hvis du lægger dine billeder på en hjemmeside til formålet kan du markere det og kopiere det og derpå indsætte - det er jo også en løsning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-09 14:47

ps.. en gratis hjemmeside er alt nok til det formål !

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-02-09 14:57

Citat
Kan det passe at man fesk ikke kan indsætte en smiley, billede m.m som man har til at ligge på sin computer.

Jo det kan du da....lige over skrivefeltet står der "Vedhæft"..klik på det og så kan du vælge om det vedhæftede skal være en fil eller et billede.......(bedst at bruge "fil" til begge dele, da billedene ellers skaleres ned i en lille opløsning)

Så klik på fil, så kommer ruden med "vælg fil" find det du ønsker at vedhæfte og klik "Åbn"..så går det helt af sig selv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-09 15:18

dova - så kommer filen/billedet som vedhæftet og det var lige det spørger ikke ville have

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 03-02-09 16:41

ja jeg ved godt hvordan jeg kan vedhæfte det, men ville gerne jeg kunne sætte et billede ind.

Ja, det kan gøres fra Outlook, men det henne jo jeg sender mails fra andre computerne end min egen og så ville jeg jo gerne kunne sætte et billede ind uden det var en vedhæftet fil

Synes bare det virker lidt underligt, at man ikke kan gøre det.