/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Klage over støj
Fra : VernerKanDu
Vist : 816 gange
20 point
Dato : 03-02-09 10:25

hvordan kan man stille sig i forhold til en uberettiget klage over støj?

Kommentar
Fra : kj

Dato : 03-02-09 10:38

Kan du bevise at den er uberettiget!

Kommentar
Fra : VernerKanDu

Dato : 03-02-09 10:39

Jamen overboen kom ned og klagede over støj i lørdags, fordi der var blevet holdt fest i fredags, sagen er bare at det var på 4. men det havde jeg ikke hørt. I dag modtog jeg så en skriftlig klage!

Kommentar
Fra : VernerKanDu

Dato : 03-02-09 10:40

Jeg bor på 6. ;)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-02-09 10:41

Øhh.
Gå op og aflever den klage og fortæl ham hvor den retmæssigt skal afleveres.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-02-09 11:06

Du har jo støj tilgode, lav en vild fest.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 03-02-09 13:13

Du skal svare skriftligt på klagen.

Dette er vigtigt. Det behøver ikke være langt eller indviklet bare du sørger for et enkelt fyldestgørende svar.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-02-09 14:43

Du behøbver sådan set ikke foretage dig andet end at informere klager om at det ikke var dig der larmede, det at du modtager en klage har jo ingen juridisk betydning

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 03-02-09 16:48

Du sender da bare klagen retur og skriver "forkert modtager adresse".

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-09 16:55

Så var det beboeren på 7. sal, der kom ned på 6. sal for at klage over støj/larm på 4. sal

Citat
sagen er bare at det var på 4. men det havde jeg ikke hørt.

Muligheden for at du selv spillede højt kunne jo være der, så derfor hørte du ikke noget.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-02-09 17:31

Klageren har sikkert haft en dårlig dag.

En enkelt abefest skader ingen, medmindre der bliver spillet rap for åbne vinduer om sommeren, alt andet lige kan man altså også justere bassen på højttalerne da den går klart igennem både mure og luft.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 04-02-09 11:38

Meddel afsenderen hvad du har skrevet her, da der må foreligge en misforståelse. Hvis det er første gang, undrer det mig at du overhovedet modtager et sådant brev - eller har du tidligere støjet og fået berv herom?