/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Forsikring til Golf 16V
Fra : hms
Vist : 510 gange
50 point
Dato : 29-03-03 08:26

Hej.

Er der nogen der har erfaring med en billig forsikring til en VW Golf 1.8 16V årg.´86 med startspærre.
(Enten ansvar eller kasko)

Er nystartet bilist,men har haft kortet i 3 år
m.v.h.
hms

Accepteret svar
Fra : kanjegik

Modtaget 50 point
Dato : 29-03-03 11:13

Prøv at gå ind på denne side http://www.forsikringsluppen.dk/ og indtast dine oplysninger for prissammenligning.

Du giver nemlig ikke nok oplysninger her, til at man kan svare......... Alder, bopæl m.v.

Mvh

Kommentar
Fra : hms

Dato : 29-03-03 12:27

Tak for svaret,men der er problemer med at indtaste data under fosikringsluppen, da bilen ikke er på plader pt.
m.v.h.
hms

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 29-03-03 12:42

Du skal kun bruge indtastningen til plader hvis du ikke vil skrive bilmærke, type, motorstr. mv. - ellers skal du ikke bruge den

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : hms

Dato : 12-11-05 12:55

Tak for svaret kanjegik.