/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
blinklys til en typhoon..
Fra : bart-simpson
Vist : 359 gange
50 point
Dato : 02-02-09 16:34

hey mit blinklys på min piaggo typhoon virker kun halvt. når den holder skille og motoern ikke er i gang, blinker den fint, men så når jeg starter den lyser den og stopper helt med at blinke..

jeg regnede lidt med at det var mit blinklys ralæ der var gåert i stykker, så jeg købte et nyt inde fra T-Hansen

det var den her jeg har fået hjem http://www.thansen.dk/product.asp?c=2406976220&n=1712451327&pn=1712451917

men passe bare ingen steder.....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-02-09 17:26

Den skal også kun passe et sted
Lyt dig frem til hvor det er, den siger klik, klik

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 02-02-09 17:35

Sidder den ikke oppe foran hvis du tage front skjoldet af.

Kommentar
Fra : bart-simpson

Dato : 02-02-09 17:45

den siger ikke klik klik nej of jeg har front skjoldet af , også det bette skjold der sidder på styret, men blever lidt i tvivl om det er den nye model? fordi T-Hansen sige at ralæet er til den gamle ?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 02-02-09 17:49

Yep men kan du finde relæet på din scooter ?
Så kan du jo se om den ser ens ud.

Kommentar
Fra : bart-simpson

Dato : 02-02-09 18:22

kan ikke finde den...

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 02-02-09 20:33

Den sidder nok oppe ved instrumentpanelet så.
Så prøv at fjern det allerøverste skjolde over frontskjoldet.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-02-09 00:24

Problemet er at en Typhoon ikke har et relæ til blinklyset. Man skal selv tænde og slukke detpå kontakten. Hvis T-Hansen har spægt dig et relæ til denne model har de snydt dig, og du bør omgående gå tilbage i butikken, og få dine penge tilbage, og uddele en klækkelig dummebøde!