/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Sarch Explorer
Fra : redson
Vist : 245 gange
10 point
Dato : 02-02-09 16:08

Hvad er
Windows Sarch Explorer,
som er kommet automatisk til, her på det sidste?
Hvad gavn gør den?

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 02-02-09 16:51

Det er en søge portal lig Google.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-02-09 16:51

Heddeer den ikke bare Windows Seach ? Det lille vindue nederst på skærmen, hvor du kan taste en søgning ind ? Den fulgte med ved en opdatering en gang, jeg syntes den er dybt unødvendig og fjernede fra Tilføj og fjern programmer, gik bagefter ind på Microsoft update og skjulte den, så den ikke kom igen, altså ud med den hvis ikke du vil bruge den