/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
God/billig restaurant i Kbh.
Fra : loef
Vist : 3966 gange
100 point
Dato : 02-02-09 15:07

Jeg står overfor at planlægge en tur for min søns klasse på deres 2. dag.
Det er meningen at de vil spise (ca. 35-40 personer) midt i København omkring Tivoli/Støget/Vestrebrogade ca. kl. 16.00.
Det ville være rigtigt godt, hvis det var på en resturant hvor der f.eks er buffet - pizza/pasta eller lign.
Er der nogen herinde som kender et godt sted - uden at det er alt for dyrt?????????

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 02-02-09 15:11

Jeg kan anbefale Jensens Bøfhus, som ligger på hhv. Vesterbrogade og Axel Torv. Der er rigtig børnevenligt, og der er efter maden fri isbar, hvor børnene selv kan få lov til at blande deres dessert.

- Og så er det ikke så dyrt igen....

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 02-02-09 15:49

Kinesisk restaurant f.eks. Canton Vesterbrogade 20.

Noget for enhver smag og lidt mere spændene end Jensen

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 02-02-09 17:40

Hvad med pizza Hut? Jeg kender ikke adressen, men ved dog at der gerne skulle ligge et par stykker i nærheden af strøget.. Og der ved jeg hvertfald at de har Pizza-buffet med spis alt hvad du kan for 49 kroner.. Det er også lidt mere ungdommeligt

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 02-02-09 19:07

RizRaz i Kompagnistræde, eller Store Kannikestræde.

Centralt i Cenrum af København City.

Vegetar Menu - og Kød, fisk m.m.

http://www.rizraz.dk/1/2/velkommen.html

Man bliver mæt for hele dagen. man kan spise alt hvad man orker for samme pris.

Eller:
Wagamamma:
http://www.wagamama.dk/

Lige overfor Hovedbanegården og ved Tivoli.

Dejlig mad også dér.

God Københavnertur til dig/jer !

MvH
Jørn Rudolph

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 02-02-09 19:08

jeg kan anbefale en Indisk og pakistansk restaurant på vesterbrogade.
Adressen er

Vesterbrogade 125
1620 København V
Tlf: 32231202

De er rigtigt gode til lave pizza. men husk at bestil tid.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 03-02-09 07:27

Både RizRaz og Wagamamma har fået priser for "Byens Bedste & Billigste" Restaurenter +
smilende smilies.

Men i øvrigt er Pakistansk, Vietnamesisk, Mongolsk o.lign en udenmærket løsning.

Der er også nogle gode Mexikanske Restaurenter i bl.a Gothersgade, indre by.

Man kan altså også spise frokost på McDonald og BurgerKing.

7eleven har også nogle frokost tilbud.

Bare spis løs ...

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 03-02-09 07:42

Fik vist ikke sagt, at BurgerKing og McDonald ligger præcist på/ved Rådhuspladsen og Vesterbrogade, samt på Strøget.

Hvis man i øvrigt spiser sundt, så kan man godt tillade sig at spise lidt (usundt) burger junkfood, syntes jeg.

RiZRaz er nu, efter min mening, det bedste sted.
Man kan få Pizza, Falaffel og 20-30 forskellige salater. + brød.

Er også, nærmest vegetar.

Nåh, men nu har I da noget at vælge imellem.

Bon Apetité

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 04-02-09 08:35

Hej loef

Der findes også en del Pølsevogne på Rødhuspladsen/Strøget/Vesterbrogade -

Så I behøver IKKE at gå sultne rundt i København

Masser af frugt og grøntsager på Grønttorvet (Israels Plads) Tæt på Strøget.

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 26-03-09 18:21

Jeg foreslår, at du går ind på hjemmesiden www.aok.dk som er ALT OM KØBENHAVN, dér kan du søge næsten alle spisesteder i København.

Ellers plejer tyrkiske, græske og kinesiske restauranter at have buffet til rimelige penge og et godt udvalg. På mange kinesiske restauranter er is til dessert med i buffetprisen og man kan spise til man er mæt.

Mange steder er buffet-priserne endnu billigere hvis man spiser inden klokken 16. Måske kunne de spise lidt mindre til mrogenmad eller frokost og tage på restaurant fx 14:30-16

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 26-03-09 19:16

Mon ikke den tur er afholdt for længe siden ?

Eller måske først om et år ?

Det er i hvertfald zero respons ...

Hvorfor mon ????