/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan i slette mail i udbakke
Fra : fredag
Vist : 1104 gange
100 point
Dato : 02-02-09 12:21

Hej på min bærbare i windows mail har jeg forsøgt at sende en mail. Det kan jeg ikke og nu kan jeg heller ikke få den fjernet fra udbakke, den melder bare fejl (der er sket en fejl) og ikke andet.
Hvad kan jeg gøre for at få mailen slettet...

Kommentar
Fra : dk

Dato : 02-02-09 12:28

enten træk dit netværks kabel ud/sluk trådløs netværk

eller klik på "arbejd offline" i filer menuen

i begge tilfælde luk windows mail og start igen klik ja til fortsat at arbejde offline

gå til din udbakke og slet filen/mailen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-02-09 12:35

Du kan prøve om du kan trække den ned i kladder. Der kan den slettes.

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 02-02-09 12:46

Er også forsøgt, uden held. Den skriver bare at det samme........Kan man på en måde slette windows mail og installere det igen??? Det er nemlig sådan at mailen ikke har fungeret siden den problemet, kan hverken sende eller modtage.....

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 02-02-09 12:57

Jeg bruger Vista og Windows mail. Har sat mit mailprogram som standard via Explorer 7.0,
jeg er gået ind i Funktioner -> Programmer -> Under internetprogrammer har jeg så valgt Windows mail.
Jeg ved ikke om dette er en løsning for dig, men det virker her.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 110 point
Dato : 02-02-09 13:08

hent denne update her, men kør den med forsigtighed

http://support.microsoft.com/kb/941090/en-us

enten til 32 bit version ( den mest almindelige) eller 64bit ver

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 26-02-09 08:22

Tak for svaret dk.