/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Rettelse af Ein verrückter Bel
Fra : Saba4ever
Vist : 573 gange
200 point
Dato : 01-02-09 16:54

Hej allesammen ;)

Er der ikke nogen som gider at kigge på det her og måske finde nogle dumme fejl.

Ein verrückter Belgier ermordet Babys

Belgien ist in Schock. Ein 28 Jährige Mann Mit einem Messer in der Hand, und mit schwarz und weiß Schminke im der Kopf lauft er Amok in eine Kinder Krippe. Das Drama passiert in der Stadt Saint Gillis. Zwei ganz kleine Kinder umkommen. Eine Frau Versucht der Wahnsinnige zu halt zu machen. Aber das Glück was nicht mit ihr, Futter sie werden schlägt auf dem Stadt mit dem Messer von dem Mann. Mehrere Kinder haben Messerstick von den Körpern. Ist war zehn Kindern und zwei Erwachsenen der überleben Wahnsinnige angreifen. Die 28 Jährigen Mann stecken auf dem Psychiaters Klink und später er befindet sich im Kinder krippe wo er hat beendet das Massaker. Er stach mit seinem Fahrrad nach das Massaker. Der Mann was bleiben festnehmen im der Nachbar Stadt.

1000000000000000000000000 Tak på forhånd

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 210 point
Dato : 01-02-09 17:03

Undskyld, at jeg er direkte.

Der er så mange fejl (både dumme (verber og præpositioner skal IKKE med stort begyndelsesbogstav!) og ikke-dumme), at jeg ville gøre dig en bjørnetjeneste, hvis jeg rettede.

Kig den lige igennem igen for de dummeste fejl og aflever den.

Din lærer bør vide, hvilke problemer du har.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-02-09 17:05

Messerstich
Krippe

Ud over dette, syntes jeg der er lidt danske ordstillinger.

Jeg vil dog ikke skrive din tekst om, da den jo formentlig skal aflevers og din lære bør have mulighed for at rette og lære jer, hvordan tyskerne bygger deres sætninger.

vh Ben

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 01-02-09 17:51

Hej

Har haft sent din tyske stil til min svigersøn som er tysk. Boende her i landet og han siger:

At der er så mange fejl i den så det ikke rigtig giver nogen mening at rette den.

Hilsen Smokei

Futter sie werden schlägt auf dem Stadt mit dem Messer von dem Mann

Er stach mit seinem Fahrrad nach das Massaker.

Der Mann was bleiben festnehmen im der Nachbar Stadt.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 01-02-09 21:12

Hm.........
Hvad skal der stå på dansk ???????? Det er vist lidt sløjt - og Google kan ikke oversætte anderledes.
Mit freundlichen Grüßen
Ingelein

Kommentar
Fra : Saba4ever

Dato : 01-02-09 21:34

Oki.. Mange Takk for hjælpen... Jeg er ikke den bedste skriver i Tysk. Men jeg er glad for at i gøre mig opmærksom på det, så jeg kan gøre det bedre næste gang

Mange TaaK for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : Saba4ever

Dato : 01-02-09 21:35

Tak for svaret frieda.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 01-02-09 22:45

Held og lykke.

Tysk er svært.

Opgiv ikke