/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Hvor køber man cremodan?
Fra : toyota34
Vist : 7840 gange
50 point
Dato : 01-02-09 12:52

Hvor køber man cremodan (isstabilisator) - jeg har tidligere købt hos Specialkøbmanden men vil gerne finde et alternativ, gerne på nettet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-09 13:12

Citat
Hvor kan man købe det?
Cremondan IcePro blev med succes lanceret på det amerikanske marked i efteråret 2005. Når Danisco valgte at starte her, skyldes det, at de amerikanske flødeis generelt set indeholder mere fedt end de europæiske.
I år er produktet så blevet introduceret i Europa, så produktudviklerne på de europæiske isfabrikker kan benytte det, når de til efteråret begynder at udvikle is til sommersæsonen 2007.
I dag har fedtfattig is kun en markedsandel på 1,5 pct. i Europa. Men Danisco forventer, at man med den nye ingrediens kan nå op på en markedsandel på 25 pct. inden for en overskuelig årrække.

Det tror jeg ikke du kan "købe" nogen steder - med mindre du er producent af is...

Men spørg DANISCO....

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 01-02-09 14:05
Kommentar
Fra : toyota34

Dato : 01-02-09 14:40

Jeg har tidligere købt det hos specialkøbmanden i Kbh - denne har midlertidig lukket og man kan kun hanlde via netshop, men da det vel koster 60-70 kr i porto (der er 25 gram i posen) ville det være rart hvis det kunne købes et andet sted.

Kommentar
Fra : toyota34

Dato : 01-02-09 14:42

Har lige søgt på www.ebay.co.uk:
Your search returned 0 items.

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 25 point
Dato : 01-02-09 16:10

Hvad med at spørge FunCompagni...de lyder som eksperter på området

http://www.funcompany.dk/default.asp?mainmenu=17

Ziggy99

Godkendelse af svar
Fra : toyota34

Dato : 05-02-09 16:22

Tak for svaret ziggy99.