/ Forside/ Teknologi / Udvikling / C/C++ / Spørgsmål
10  strarup 270
Sensorless BLDC Motor bard
Fra : MonieJacobsen
Vist : 485 gange
500 point
Dato : 01-02-09 09:04

Jeg har anskaffet et SILICON LABS Sensorless BLDC Motor Reference Design Board

SENSORLESS-BLDC-MOTOR-RD:
https://www.silabs.com/products/mcu/Pages/SensorlessBLDCMotorRD.aspx

Men har som meget nybegynder og udadfarende ingen erfaring i hvordan man upload / overføre koderne til mikroprocessor.(C8051F310).

Hvordan overfører koderne til mikroprocessoren?
Er det noget du vil beskrive for mig?

Med venlig hilsen
Monie

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 01-02-09 10:00

https://www.silabs.com/Support%20Documents/TechnicalDocs/Sensorless_BLDC_Motor-RD.pdf
Der er en slags guide her til dig den er godt nok på engelsk :)

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 01-02-09 10:56

Hej MuGG3K

Jeg er ikke god til Engelsk og bruger Google til, at oversætte teksterne.

Men kan du med få ord, fortælle mig, hvordan jeg opload koderne til mikroprocessor.
Har selv uden erfaring prøvet, og nu er koderne "vist slette i mikroprocessor", motoren køre ikke mere. Så derfor vil det være meger glædeligt om du/i vil være behjælpelig her!

Med venlig hilsen
Monie