/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Modem / Spørgsmål
10  bentjuul 100
Hvordan opdaterer jeg modem?
Fra : absinthe
Vist : 416 gange
60 point
Dato : 31-01-09 20:59

Hej

Har et Motorola Cable Modem fra Stofa, som jeg har fundet nogle driver opdateringer til. Jeg ved bare ikke hvordan jeg gør. Jeg har downloadet driverfilerne, men ved hvad næste skridt er. Er der nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-09 21:03

Det tror jeg ikke du skal begynde at rode med. Stofa anbefaler jo netop at du ikke skal slukke modemmet netop fordi de kan fjernbetjene dit modem med opdateringer der er nødvendige! Du kan muligvis ende med et "dødt" modem som ikke kan kommunikere med Stofa.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-09 21:23

Lad være....

Det er en udbredt misforståelse at fordi man finder en nyere/anden driver skal der absolut opdateres

Skulle det være nødvændigt, opdaterer Stofa (som allerede skrevet), og er det fordi det ikke virker bytter du det bare....

Annuller spørgsmålet
Fra : absinthe

Dato : 26-04-09 20:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål