/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Ingen Rød farve i HP printer
Fra : EmilRap
Vist : 905 gange
80 point
Dato : 31-01-09 17:50

Har lige sat ny farve patron i min HP printer. der kommer ikke noget rød. har prøvet med 2 sæt farve partroner. har renset ved hjælp af hp programmet. hva kan man gøre.???

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 31-01-09 17:52

Er det originale patroner, så få dem byttet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-01-09 17:53

rengør kontakterne, den tynde kobberfolie.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-09 17:54

Byt patronerne...

Er det ikke partonerne - køb en ny printer - priserne idag gør at det ikke kan svare sig at reparere...

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 31-01-09 18:21

er det blækpatroner med printerhoved indbygget , så få dem byttet fa de er defekte...

hvis det kun er den røde du har skiftet og hovedet er seperat, så kan den røde dyse være stoppet, så tag hovedet ud, sæt det med dyserne ned ad på et stykke køkkenrulle med KOGT lunkent vand i ca 5 min, tør den af igen, og prøv at køre en rensning igen ...

vh
D9N

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 31-01-09 20:07

Du har vel taget plastik klistermærket af ellers så check lige at det er kommer helt af.
Og check at patronen sidder rigtigt i så den har god forbindelse ved kontakterne.
Hvis det er muligt så kan du prøve og bytte om på den rød og grønne for at at se om den røde patron virker i den grønne holder.

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 31-01-09 20:16

Her er også en rirtig god en giv den nogle få sekunder i ( meget få ) i micro ovnen.

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 31-01-09 20:17

rigtig

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 31-01-09 21:20

JegCain du er sgu da ikke rask, der er kobber og metal i sådan en, der er metal i blækket, og skumgummi i patronerne, så gør det og du brænder din micro ovn af, samt du risikerer at patronerne eksploderer i den ...

hvad fanden er der galt med dig ???

D9N

Kommentar
Fra : severino

Dato : 31-01-09 22:19

Det er nok fordi at mikroovnen også trænger til at skiftes
Hvis denne fejl gentager sig med en anden patron, så er det uden tvivl elektronikken i printeren, som har set sine bedste dage. I så fald er det en ny printer.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 01-02-09 09:23

Blækpatroner er koster efterhånden lige så meget som en ny printer. Jeg ville bare skifte den ud...