/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ovg gl tingetone til ny mobil
Fra : wacher
Vist : 545 gange
500 point
Dato : 31-01-09 16:05

Jeg har købt en ny mobiltelefon og opgraderet fra en Samsung SGH-X450. På den gamle mobiltelefon havde jeg en standard ringetone "Hello" og nu er jeg vant til at høre den ringetone så den vil jeg også gerne have på den nye telefon (Iphone). Er der nogen der ved hvor jeg kan finde min gamle ringetone således at jeg kan få overført til den nye. Ringtonen hedder som sagt hello og den kan beskrives sådan her: 2 høje mobiltelefon ring, herefter kommer der en kvindestemme til siger siger hello og samtidig starter der noget rytmisk musik således at der 1) er en mobiltelefon ringetone hele tiden der ringer 2) kvinden siger hello... hello... hello og 3) musik i baggrunden.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-01-09 16:31

Gå ind på google og søg under ringetoner så må du finde den på linkene.

Her er en link til gratis ringetoner: http://www.vildmedmobil.dk/index.php?side=400

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-01-09 16:33

Jeg tænkte på om din gamle mobil har bluetooth eller om du kan overføre ringtonen til din PC og derefter overføre den til din nye tlf.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 31-01-09 16:38

Hvis du kan finde tonen under lyde kan du sende den som SMS eller via bluetooth

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-01-09 17:05

Og se hvad der skrives ved hentning at ringtoner fra nettet

Citat
TIP! Download kun MIDI-ringetoner (polyfoniske ringetoner) via WAP!
Download IKKE audio-ringetoner (MP3/WAV) via din mobiltelefon da dette kan blive dyrt for dig!
Taksten er det du betaler over GPRS. Dette website og dens ejer tjener intet men det gør din telefon udbyder.
GPRS-taksten er oftest 10 kroner pr. MB, hvilket svarer til omkring 10 kroner for 50 polyfoniske ringetoner.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-01-09 17:12

Her kan du købe en sang, men jeg har stadig ikke fundet lige den sang du efterlyser og nu har jeg lyttet til mange.

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?file=./index.jsp&tplDir=web&page=ringtones_funtones&startline=301&endline=350