/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Seriøs hjælp til vista
Fra : Dumstrei
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 30-01-09 18:54

Hej.
Min anden computer, en Acer Traveltmate 6520 virker ikke lige nu. Det startede med at min computer ikke havde strøm på batteriet og så prøvede jeg at starte den. Den gik selvfølgelig ud. Derefter satte jeg min strømstik i, og prøvede så at starte den igen. Nu skrev den noget med at der var noget der var blevet konfigeret forkert eller at den ikke havde strøm på da den startede. Da jeg så prøvede at trykke at den skulle reparere det, men der skete ikke noget. Har så sat instalions cd
en i og fået den til at komme vidre, men den viser ikke siden hvor jeg skal logge ind, men kan godt se musen,

Please hjælp mig..

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 30-01-09 18:59

når du starter windows op så tryk------ alt f10

Kommentar
Fra : Dumstrei

Dato : 30-01-09 19:14

hvornår skal jeg trykke det..?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-01-09 19:31

Citat
den viser ikke siden hvor jeg skal logge ind, men kan godt se musen,

sådan kan den godt stå længe, jeg har selv oplevet dette i op til halvnaden time.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-01-09 19:52

Dumstrei - dette har intet med spørgsmålet:

Men husk, at Acceptere svar på dine spørgsmål - ellers bliver de automatisk Annulleret efter 3 mdr. og du kommer derved til, at virke som en useriøs bruger.

Se din statistik:

Spørgsmål
- Ubesvarede 4
- Besvarede 4
- Annullerede 2
- Slettede 0
Ialt 10

2 er allerede udløbet og den næste kommer snart.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 31-01-09 16:10

når du starter computern op skal du trykke alt f10 så kan du ligge windos ind på ny hvis det er en acer