/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Hvem kan vokse en campingvogn
Fra : GramPro
Vist : 561 gange
50 point
Dato : 30-01-09 14:03

Hej med jer!

Er der nogle af jer der ved hvor man kan få vokset en campingvogn, da jeg er handicappet og ikke selv kan? Jeg bor i nærheden af Randers.
Min campingvogen er kun 3 år, men jeg tror aldrig den er blevet vokset.

Hvor tit vokser i jeres vogen???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-01-09 14:27

http://www.randers.city-map.dk/city/db/411201010003/1/1322/Campingvogne.html

Hør med dem her, mange forhandlere har også service af vogne.

Kommentar
Fra : GramPro

Dato : 02-02-09 00:24

Hej Tell.
Det har jeg gjort, jeg har enda været 100 km rundt om Randers, men ingen campingvogn forhandler vosker kunde vogne, for det er for tids krævende for dem.

Men jeg må sætte en forspørrelse i avisen, for og høre om der ikke skulle være en som vil.

Tak for hjælpen