/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
KØnslæber
Fra : BkLbumle
Vist : 1778 gange
20 point
Dato : 28-01-09 22:02

Hej jeg er en på tolv,
mine kønslæber hænger udenfor midterlinjen.
og er rynket kan du hjælpe mig så jeg kan skjule dem.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-01-09 22:07

Tal med din mor om det.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-01-09 22:08

Det er der mange andre pigers kønslæber der gør og det er helt ok.

Ingen er ens heller ikke dernede og der er ikke noget du kan gøre ved det.

Get used to it

Accepteret svar
Fra : jeb3

Modtaget 30 point
Dato : 28-01-09 22:14

Hmm.. Det gør mine nu også, og har aldrig generet.
ingen mænd har nogensinde beklaget sig heller.

Generer de dig på nogen måde, ud over udseendet?
Jeg synes du skulle se på nogle billeder af nøgne kvinder. Så vil du se, at vi nu engang er forskellige.

De har jo også et formål. De holder snavs og bakterier ude.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 28-01-09 22:18

Du siger, at du er 12. Ved du helt sikket, hvad kønslæber er... og i aller højeste grad... ved du hvad du taler om, når du siger "midterlinjen"... for det ved jeg nemlig ikke, hvad handler om?????

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 28-01-09 22:19

I øvrigt synes jeg ikke, at du skal tale med din mor om det med mindre det føles naturligt. Så må du hellere spørge her. Eller nogle veninder....

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-01-09 22:24

midterlinien her tror jeg der menes det der normalt omtales som "revnen" vil jeg tro?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 28-01-09 22:39

det naturligt.
Mine nosser hænger også ned og sådan skal de gøre.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-01-09 22:44

Citat
Mine nosser hænger også ned og sådan skal de gøre.

Øv hvor er du vulgær .....idiot

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 28-01-09 22:53

Scootergrisen, og de er garanteret ikke lige store.

Vi er ikke perfekte og symmetriske skabt.
Det er en af naturens charmer.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-01-09 23:02

eller lige lange

Der er jo nogen som kan lide store kønslæber og nogen kan lide små..akkurat som bryster.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-01-09 23:12

Jøsses....lad mig komme væk herfra. Scotersvinet er mere end utålelig

Kommentar
Fra : fhd6886

Dato : 28-01-09 23:15

Hvis det genrer dig fysisk - altså at det gør ondt, klør eller lign. kan man få gjort noget ved problemet. I det tilfælde kan du tale med din mor eller din læge evt. dem begge, for jeg tror, at du skal have din mors samtykke.

Hvis det er udseendet du er ked af, kan du intet gøre. Regler for indgreb på kvindelige kønsdele i Danmark er meget strenge, for at undgå omskæring af piger. I det tilfælde må du nok, som en anden bruger sagde, undersøge udseendet på andre kvinder - og de her pornomodeller som man ser med meget små , lige eller næsten ingen kønslæber, er ikke naturlige, og som regl opererede i udlandet, så de tæller ikke med. Ganske normale, naturlige kvinder!

Jeg ved godt, at det er irreterende, og man føler at alle andre ser meget pænere ud dernede og de andre har også pænere bryster og bagdel osv. men de har det på samme måde. Vi ser altid "fejlene" hos os selv meget tydligere. Følelsen vil højst sandsynlig ikke gå væk med det samme - for du er først på vej ind i den fase nu- men når du bliver ældre, vil følelsen blive mindre - man bliver klogere af erfaring og alder
Hvis du føler det kan ses uden på bukserne eller lign. så kan du gå i lidt løsere bukser. Tal evt. med din mor, en søster, en vendinde, en kusine eller lign. De vil med garanti kunne genkende de problemer eller noget meget tæt på.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-01-09 23:43

Super godt formuleret...sådan..

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 29-01-09 00:02

Hvis det er midterlinien nede på boldbanen de hænger ud over ,ja så er det et problem.

Men jeg tror sgu´det er en person der morer sig med at stille åndede ???

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-01-09 00:55

Søde pigebarn.....

Når vi mænd ser hinanden splitternøgne i et offentligt bad er det nu heller ikke alles "vedhæng" der er pæne, hvad der får nogle enkelte til at betale mange penge for en opretning.

Når Du indleder en skøn seksuel akt med en fyr og I begge er helt vilde med forspil....uden at jeg vil nævne detaljer.... betyder udseendet intet som helst.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 29-01-09 01:09

Citat
[B]Hvis jeg var dig, ville jeg TAGE EN SNAK MED SKOLE-LÆGEN
om dit problem, herinde får du kun DÅRLIGE RÅD
angående ''velvære'' NÅR du ikke er ældre.

Er du bange for at tale med familien, så gå til = skolen
eller en Læge, de har tavsheds plikt, over for dine forældre og andre.

Og de kan give et bedre råd, end så mange andre.
Og husk på___du er skabt som DU ER, ikke som du ville være[/B]

Citat
Tal med din mor om det.

hvor er du KLUM klamme.

Gik du selv til MAMMY_ da du fik BRYST/ nosser.
Tvivler stærkt_ du fik dem vel i nakken af en anden STODDER.
Nede i en sort kælder.

Citat
Jøsses....lad mig komme væk herfra. Scotersvinet er mere end utålelig

WOWWWWWWWWWWWWWWW
LATTERLIGE TUMBE_kl_____
Har du skiftet SS_ ud med ICH BIN_ et askebæger.
Bevares_ hop ind på warez dk der er KLU____ med i en BZ film også
Og man kan SE DU står og smider med det værste.

Hvor du er__ er jeg.
Jeg skal åbentbart have dig BLAKKET igen_ NIG___

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-01-09 01:24

Sjovt. Jeg læste næsten samme spørgsmål hos Joan Ørting i Ekstrabladet forleden.

http://ekstrabladet.dk/spoerg_joan_oerting/article1108673.ece

Har vi med en lille impersonator at gøre? ...Nadja?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-01-09 01:26
Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 29-01-09 01:45

Citat
Bliver kvinders kønsdele i dag kaldt for hængefisser?

Næppe, men de kan misbruges, og så kan de OGSÅ komme til at hænge....!
Og klokken er ? og medlemmet ny oprettet
Citat
BkLbumle

Skulle vel ikke være klu____ der svare på sig selv.
INGEN SVAR_ MEN TILTALE OG ANDRE MODBYDELIGHEDER
Fra lille dig

Hopper fra her.

NORMALT__ har småpiger ikke de kønslæber der står beskrevet.
!!!!!! og hvorfor tænke på DET, NU
hvis ikke det generer dig.
Gå til ? skolen.

Alt andet, er bare at lægge mere ''ved'' på bålet
Tror ikke rigtigt på denne tråd___ men WHAT

PET og andre har jo fået LOV til at røvrende / LOVLIGE mennesker.
Desværre, kan jeg kun sige_ ?§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Så hvorfor Ikke nu.

Jeg kendte engang en dame, med samme LILLE problem
og sagde til hende, jeg får en TATOO _ du får en LYNLÅS
Jeg fik min, men hun hoppede sgu FRA.

Smutter igen

Citat
[B]SNAK MED ANDRE, END HERINDE______ALT ANDET ER GRATIS
ISÆR FOR MENNESKER ? UNDER 12[/B]

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-01-09 02:32

> Sokoban

Skal Du ikke ud at lege ?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-01-09 03:21

BkLbumle - jeg kan se du er oppe endnu - skal du ikke i skole i morgen ?
Det er MEGET sent for en tolvårig nu !!!

Nu tror jeg slet ikke du er en pige, langt mindre 12 år - men højst sandsynligt en af disse
profiler som i den seneste tid er oprettet i stort antal her på kandu.dk af diverse mere eller mindre
raske mennesker.
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Skulle du, mod forventning, være en lille pige som kæmper med et sådant problem, så kan jeg fortælle dig, at jeg så sent som i går så et program i TV om engelske kvinder med præcis det samme problem, og der så vi hvordan det faktisk er muligt at operere lidt af skamlæberne i begge sider, så de blev betydeligt mindre og sad pænt bagefter - så hvis problemet fortsætter de næste par år, så ville jeg tage en snak med lægen.
Der er jo også mange som for taget op til flere kilo af deres bryster - selvom de fleste hellere vil have pumpet lidt silicone ind i dem.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 29-01-09 07:20

scootergrisen siger:

Citat
Mine nosser hænger også ned

Hans adfærd kunne tyde på, at hans sten aldrig er faldet ned, med den lyse stemme han har!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-01-09 09:10

BkLbumle har garanteret både læst Ekstrabladet ..OG set omtalte tv-udsendelse.

Jeg har heller aldrig hørt om en 12 årig pige, der bruger ord som kønslæber og endnu mindre 'midterlinje', kl. 2 minuter over 10 en onsdag aften, på en nyoprettet profil. En ung pige i den alder bruger istedet Arto.dk og et ordvalg som; 'mine indre skamlæber' og 'kusses revne'.

Men 'rynke'... dét tror jeg på at BkLbumle gør

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 30-01-09 09:28

Jeg kender en pige der fik operert kønsleberne mindre. gratis ,fori hårene tvindet sig rundt dem og det gjorde meget ondt. Snak med din læge.
alimak

Kommentar
Fra : fhd6886

Dato : 30-01-09 10:31

Jeg vælger nu, at lade tvivlen komme folk til gode.

Skulle det så være en "falsk" person, så lad dem da endelig få den lille glæde, hvis det er det, der giver deres liv indhold

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-09 13:19

fhd6886 -> BESTEMT ikke enig:
Citat
..så lad dem da endelig få den lille glæde, hvis det er det, der giver deres liv indhold

Sidder der en 'voksen' bag profilen BkLbumle og udgiver sig for, at være en pige på 12 ? Så vil jeg bestemt mene det er et forsøg på pædofil kontakt, som naturligvis straks bør politianmeldes.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 30-01-09 13:49

</MOLOKYLE>
Citat
Sidder der en 'voksen' bag profilen BkLbumle og udgiver sig for, at være en pige på 12 ? Så vil jeg bestemt mene det er et forsøg på pædofil kontakt, som naturligvis straks bør politianmeldes.

fuldstændig enig
Bennymanden

Kommentar
Fra : fhd6886

Dato : 30-01-09 22:37

Havde det været et chat-rum eller lign., hvor MANGE børn/unge færdes, kunne jeg se, at det ville udgøre en trusel. F.eks. arto eller jubiichat, men jeg opfatter ikke dette site som sådan.

Spørgsmålet lader ikke til, at henvende sig til andre børn/unge. Det er jo primært til nogen, som har den erfaring, og viden, som ofte først kommer, når man er voksen.

Der er ikke bedt om billeder, kontakter eller lign. De få børn og unge der befinder sig her, kommer for en kort periode pga fortvivelse. af en eller anden art. Det er jo ikke det sted, som man bruger til at socialisere med sine jævnaldrende.

Havde det været en pædofil, havde det nok været lidt bedre udtænkt, specielt når man tager højde for, at pædofile for det meste befinder sig i en pædofilring og samarbejder og udveksler erfaringer.
Vil man finde pædofile, skal man lede, hvor børn er.

Jeg vil dog sige, at der er del 10-årige, som har adgang til internettet ved den tid - computer på værelset er ikke usædvaneligt, og hvad mor og far ikke ved. Desuden har mange børn så vide rammer, at der ikke ses stort på, hvornår de er i seng - fordi man liiige kom lidt sent hjem fra et eller andet besøg, man glemte at se på uret osv.

Men hvis i har denne store følelse af, at det er en pædofil og det straks bør politianmeldelses, er jeg egentligt nysgerrig, om i så har anmeldt det? Hvis man virkelig føler det så stærkt, så kan det kun anses som en borglig pligt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-09 09:11

fhd6886 -> Det ku' jo tænkes at BkLbumle blot 'fisker' efter en lille dreng/pige, som vil skrive med ham/hende privat. Det kan jo let lade sig gøre under kandu menuen: Vis private indlæg

..og dér ka' vi andre ikke følge med. Det er en opgave for Teamet bag Kandu.dk ...som jo som bekendt ikke interesserer sig meget for brugernes gøren og laden

..måske NETOP derfor er dette forum valgt?

Profilen BkLbumle har jo intet skrevet om sig selv i profiloplysningerne, som, med mit kendskab til små piger, er højst usædvanligt.

Jeg vil ikke politiandmelde NOGEN på 'fornemmelser' eller 'formodninger', så indtil videre vil jeg intet foretage mig. Udover at lufte min 'mistanke'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-09 09:16

Iøvrigt: Hvis en lille pige er så 'bekymret' for:
Citat
mine kønslæber hænger udenfor midterlinjen.
og er rynket kan du hjælpe mig så jeg kan skjule dem.

..at hun skriver i et forum, så lyder det MEGET mærkeligt, at hun ikke reagerer på div. indlæg/kommentarer.

Næeh... vedkommende sidder og 'lurer' på en kommentar som bærer præg af, at være en 'ligesindet' på samme alder (12 år) og i dét tilfælde kontakte brugeren privat.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-09 09:18

Vær ikke blind for, at der findes mange ulækre svin derude !!!

...og de skyer intet midddel ..og lader intet være uprøvet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-09 11:53

Jeg er dog villig til, at vende min 'mistanke' 180 grader:

Det kunne også tænkes; at være en ansat i ordensmagten som var ansat til, at sidde at 'fiske' efter pædofile ved, at udgive sig for at være mindreårig?

Det er set før

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fhd6886

Dato : 31-01-09 13:04

Det eneste jeg kunne blive nervøs for er, at man kommer til at se "spøgelser" over det hele. Det er i orden, at man er opmærksom og kan stille spørgsmål ved, om der er en potientiel fare, men ved at lufte sådanne spørgsmål offentligt, kan man måske komme til - og her mener jeg ganske ubevidst - at gøre en anden person/bruger offentlig mistænkt for pædofili.

Det er ikke den rareste anklage, at have hængende og det kan tit have konsekvenser. Måske er der større konsekvenser, hvis man gjorde ansigt til ansigt (irl), men egentlig burde vi ikke opføre os anderledes her, end vi gør i det virkelige liv(irl). Vores egen moral skulle gerne følge med herinde - netop til rollemodel for børn og unge mennesker.

Måske var det bedre at lufte sin mistanke til en autoritet, så denne kan dømme, om der virkelig er en potientiel fare, så man ubevidst ikke kommer til at pege fingre. Fordi man ikke synes om autoriteterne, kan man ikke tage sagerne i egne hænder, for det fører ikke til noget godt og desuden findes der der (næsten altid) en autoritet højere oppe, som man kan gå til, hvis det første ikke virker. Ellers ville vi jo blive vores egne autoriteter, og så ville systemet ikke længere være til nogen nytte.

Hvis man selv har børn, kan man jo undervise dem i sikker brug af internettet, selvom de får det utallige gange via skolen og stille spørgsmål ved deres gøren og laden på internettet - nøjagtig som man gør det i det virkelige liv.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-09 14:51

Citat
..gøre en anden person/bruger offentlig mistænkt ...

Anonymt ?

Man kan sgu da ik' hænge en anonym person ud offentligt. Det er selvimodsigende

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-09 14:54

At ytre sig om anonyme personer/profilers gøren og laden på internettet?

...det er dét; man bl.a. har ytringsfriheden til.

..og JEG står ved hvert et ord skrevet her af undertegnede

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 31-01-09 17:59

fhd6886 -
Citat
Jeg vil dog sige, at der er del 10-årige, som har adgang til internettet ved den tid - computer på værelset er ikke usædvaneligt, og hvad mor og far ikke ved. Desuden har mange børn så vide rammer, at der ikke ses stort på, hvornår de er i seng - fordi man liiige kom lidt sent hjem fra et eller andet besøg, man glemte at se på uret osv.

Den kommentar jeg havde bl.a. til tidspunktet lå kl. 03.21, og jeg kunne se at Bklbumle stadig var til stede, hvis du mener at det OK for en 12-årig at sidde ved sin PC på det tidspunkt en onsdag nat, om den så står på værelset eller ej, så er vi dybt uenige, også på dette punkt. Her ser det ud til at det i virkeligheden er forældrene man skal have i tale.
Desuden kan jeg kun erklære mig enig i langt de fleste af </MOLOKYLE>´s betragtninger, det har jo desværre vist sig at opfindsomheden er stor i de kredse af syge individer som søger den slags.

Citat
Fordi man ikke synes om autoriteterne, kan man ikke tage sagerne i egne hænder, for det fører ikke til noget godt ......

Jeg kender faktisk til flere tilfælde (ikke lige af pædofili) hvor det har været helt på plads, og vist sig meget effektivt at tage sagen i egen hånd - tænk lige på alt det burokrati man undgår

Men som det også nævnes i tråden, så virker det (for mig) også temmelig påfaldende at der ikke er kommet yderligere kommentarer fra Blkbumle - der har da været flere seriøse og informative indlæg i denne tråd - men denne snak har måske givet "personen" kolde fødder, hvis det sidste er tilfældet, så var det sørme godt vi tog sagen i egen hånd.
God week-end
Bennymanden (Som også står inde for alt hvad jeg skriver her)

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 31-01-09 18:09

burokrati = bureaukrati
Ja undskyld stavefejlen ..... det er ikke det jeg vil lære vore tolvårige ..... SORRY

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 31-01-09 18:09

Bennymanden
Det at Bklbumle er logget på kandu betyder ikke at hun sidder ved pcen, hun kan ligge og sove sin sødeste søvn det burde du vide.
alimak

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 31-01-09 18:15

jo jo alimak - det er jo rigtig nok, men det er dog "sandsynligt" at hun er der - at falde i søvn med sin PC tændt er nok ganske almindeligt, jeg har ofte min tændt 24 timer og er on-line visse steder f.eks. på "Messenger" - men det er vel de færreste som falder i søvn mens de er på kandu.dk
Jeg kan godt se det rigtige i din påstand - men een ting er vel sikkert, han/hun var vågen kl. 22.02

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-01-09 18:28

Kun PC`en, Benny ?

Jeg sover både fra den, TV, kartofler på komfuret og nu og da en tændt smøg

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 31-01-09 18:30

Du skal ikke føle dig alene LuffeA

Godkendelse af svar
Fra : BkLbumle

Dato : 31-01-09 18:33

Tak for svaret jeb3.
det vil jeg nu tage godt imod(:

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-09 18:54

Smukt formuleret ...af en 12 årig pige

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 31-01-09 21:10

Dejligt Bklbumle - lyt til jeb3, hun har gode erfaringer med sine

Citat
ingen mænd har nogensinde beklaget sig ......

og ved du hvad, du har mange gode år foran dig ..... så længe du ikke falder i dem....

Held og lykke min ven.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-09 21:38

Citat
mine kønslæber hænger udenfor midterlinjen.
og er rynket kan du hjælpe mig så jeg kan skjule dem.

Ja:

Køb et par trusser ..og tag dem på.

>/MOLOKYLE>