/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Afinstallere Avast
Fra : kimpetersen
Vist : 2673 gange
100 point
Dato : 28-01-09 21:17

Hvordan afinstallere jeg nemmest Avast helt, da jeg vil prøve Bull Guard. Jeg kører Vista Home Premium 64-bit.
Hilsen Kim

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 28-01-09 21:38

Start - Kontrolpanel - tilføj/fjern programmer

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 28-01-09 21:44

Men du skal i avast og afbryde den først.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 28-01-09 21:51

Og slette ALT i fælles programmer + downloade installationer/ prefetch
+ programfiles_____ALT LIGGER under C: DIG_
God ide at lave en diskoprydning samtidig, ellers får du for mange fejl-meldinger
senere i din PC`s levetid.

UPS:
Stod der VASTI/ eller Vista
---
Lav en oprydning før du går videre, DET KAN BETALE SIG.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 28-01-09 21:53

32/ 64 BIT´s

samme funktioner.

Ryd også op i din REGBASE.

Den forklarer ec_ lige!!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-01-09 21:55

Du kan også bruge Revo Uninstaller, den rydder op efter sig.

http://www.revouninstaller.com/

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-01-09 00:50

Oh husk at genstarte når den er slettet og så skynde dig at installere Bullguard. (Et program jeg selv har haft stor glæde af)

og jeg håber du har hevet netstikket ud når du afinstallerer dit antivirusprogram.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-01-09 01:02

Avast har et afinstallerings værktøj, det er bedst og sikrest at bruge original værktøj, hent afinstallerings filen, start din computer i fejlsikret tilstand, kør afinstallering med aswClear.exe værktøjet og start computeren igen i normal tilstand:
http://www.avast.com/eng/avast-uninstall-utility.html
husk at hente en erstatning for Avast, før du fjerner antivirus, du bør ikke bruge internettet uden antivirus

Kommentar
Fra : kj

Dato : 29-01-09 09:53

Du kan bruge Reg. cleaner til at fjerne resterne i reg.databasen. Kan downloades gratis.

Godkendelse af svar
Fra : kimpetersen

Dato : 30-01-09 15:13

Tak for svaret Eyvind.
Det var nemlig det jeg manglede, det var Avast self defens der hindrede afinstalleringen.
Så nu køre jeg igen. Sig mig har Kandu været nede, dajeg ikke har kunne komme ind i et stykke tid?
Hilsen Kim

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-01-09 15:50

Den gik ned i går efter middagstid.