/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Philips fladskærm til computer
Fra : XxoO
Vist : 3555 gange
35 point
Dato : 28-01-09 19:50

Hej hej, har lige købt mig en Philips fladskærm, og har fået sat den til mit tv. Jeg har prøvet de forskellige settings, og den eneste der sådan virker, er en hvor der kommer en sort "ramme" ude i siderne, og det er jo ikke så fedt. Men nå, tænkte jeg, når bare jeg kan spille mine computer spil normalt. Prøver så at gå ind i Warcraft 3, men skærmen går sort og oppe i hjørnet siger den "ikke understøttet videoformat" eller noget. Så gik jeg ind i World of Warcraft, og der gik alt ud over siderne. Så prøvede jeg at sætte det til nogle andre settings i video, men da jeg trykkede apply, så skete det samme som Warcraft 3, og nu kan jeg så ikke engang sætte settings'ne tilbage i World of Warcraft. Så jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, vil jo gerne have det her til at virke.

Min fladskærm er en Philips Series 5000 32PFL5403D/12

(og dem der har set nogle af mine andre annoncer ved nok godt i forvejen at jeg er en idiot til teknik xD)

:)

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 28-01-09 20:56

Du skal finde opløsningen på din skærm... det stå nok i manualen hvad den understøtter også skift opløsning på din computer så det passer med hvad din skærm max kan klare f.eks 1280x1024

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-01-09 00:55

Har du skrevet nummeret godt nok for der findes ikke noget på det nummer
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpproduct_selector.pl?slg=DAN&searchtxt=+Series+5000+32PFL5403D%2F12+

Kommentar
Fra : bentjuul