/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HP bærbar
Fra : Dipsey
Vist : 730 gange
15 point
Dato : 28-01-09 19:48

hej, jeg skal købe en bærbar computer, men helst en der ikke er for dyr. Den skal kun bruges til noget internet adgang og gerne kunne spille football manager :)
Har fundet en, men aner ikke hvad den kan? Nogen som kan hjælpe?

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2719

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 28-01-09 20:06

Og hvad med trådløst netværk? Er der noget der er nemmere at arbejde med end andet?

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 29-01-09 00:02

Det er da en ok computer til du formål, men ved dog ikke hvilken football manager du snakker om. Men tror da ikke det er så krævende at det ikke kan køre problem frit på den. Men harddisken er lidt langsom, 5400rpm er ikke så meget, hurtigere hdd er at anbefale. Især når der som jeg regner med der skal, skal køres windows derpå.

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 24-02-09 22:59

HP skal du ikke købe hvis den er med Vista. HP køre ad helvede til. Lige som alt andet med Vista. Men HP specielt. Acer kører godt nok men de går bare fysisk i stykker konstant. Du skal have en Asus, Vega, Medion eller LG.
Den skal være med en ca 1.8 dual processor. Minimum 2GB ram hvis du skal bruge den til bare rimelige spil. Og du skal have Nvidia 8400 grafikkort. Alt andet kan du godt glemme at få noget godt ud af Vista med.

Accepteret svar
Fra : Alex2000

Modtaget 15 point
Dato : 24-02-09 23:01

Den du har et link til er sådan set okay. Bortset fra at det er en HP og at Grafikkortet ikke er noget specielt. det er et lille indbygget så man bare kan spille normalt. Alt over internetspil skal du have en med et Radeon eller Nvidia kort.

Godkendelse af svar
Fra : Dipsey

Dato : 16-04-09 20:52

Tak for svaret Alex2000.