/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Hedder det "Finpuds" ?
Fra : PeterPeter
Vist : 1179 gange
50 point
Dato : 28-01-09 10:35

Kære alle

Jeg skal have vandskuret min lille murstens væg i entré'en.
Fugerne er meget dybe, så dem fylder jeg først. Derefter vandskurer jeg.
Jeg har styr på fremgangsmåden (det fik jeg klaret her -> http://www.kandu.dk/Spg123915.aspx )

Jeg skal blot høre - hvad er det lige det hedder, den færdigblanding jeg skal købe ??
Jeg regner med at købe det i Silvan, Bauhaus eller Jem&Fix.

Hedder det bare "FinPuds" eller hvad ??
Er der den store prisforskel på noget bestemt mærke ??

Det skal helst være det der holder bedst...

Håber mit spørgsmål er OK - Jeg vil bare undgå at stå nede i Jem&Fix og ikke kunne finde nogle ekspedienter/ikke kunne få svar på mit spørgsmål...

Fortsat god dag.

/Peter

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 60 point
Dato : 28-01-09 11:08

Jeps - det hedder "finpuds" eller "finpudsmørtel" - jeg mener de har en færdigvare fra Maxit i Jem & Fix - men du kan evt. læse lidt om det her:
http://www.mur-tag.dk/index.php?id=489
...........................................................................
det er ellers fint at du annulerer dine spørgsmål når du har fået et godt svar - på den måde
kan du jo holde point til mange gode spørgsmål endnu - så held og lykke med det Peter

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 28-01-09 11:40

Hey Benny
Tusind tak for dit svar.

Forstå mig ret - Jeg er dybt taknemmelig over den hjælp jeg modtager fra dig og andre herinde... Jeg har ingen intentioner om at gemme point til mig selv....
I det tidligere spørgsmål spurgte jeg endda, hvordan pokker jeg kunne honorere alle dem der havde kommet med guldkorn....
Hmm... Det endte med at blive en annulering af spørgsmålet ! - Det kan jeg da godt se er åndsvagt, hvis point'ne så ryger tilbage til mig !!!
Hmmm.. Det var ikke min intention - Hvordan pokker gør jeg det godt igen ???

Men tak for svaret.. Det mener jeg.

Peter

Godkendelse af svar
Fra : PeterPeter

Dato : 28-01-09 11:41

Tak for svaret bennymanden.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-01-09 17:53

OK OK OK Peter - det var slet ikke sådan ment - pointene er da meget sjove, men i grunden mindre væsentligt - jeg synes det er sjovt når man kan hjælpe hinanden, og drage fordel af andres erfaringer - hvis man selv har prøvet at lave nogle ting, og måske dummet sig er der jo ingen grund til at andre gør den samme fejl - med mindre man er specielt skadefro
Nogle går mere op i de point end andre, du skal ikke tænke på det for min skyld, men selvfølgelig er det pænt at honorere det hvis nogen har brugt energi og tid på at hjælpe - prøv at tænke på det fremover, man kan evt. åbne et nyt spørgsmål med en lille erkendtlighed til en bestemt bruger hvis man mener flere har været til god hjælp, det er der af og til nogen som gør.
Jeg siger i alt fald tak og bukker denne gang og du skal bare spørge løs en anden gang, hvis jeg kan hjælpe så gør jeg det gerne ....
Hilsen og god aften
Bennymanden