/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
foto?? ha ha :P http://www.hi
Fra : Disi
Vist : 559 gange
100 point
Dato : 27-01-09 07:29

På msn jeg fik den ag en ven i går han har ikke sendt den ,mit msn viersender osse dette link via msn til alle jeg kender 10 ange link til hver

ider står det jeg har sat ind i overskrift og på linket står der www.h5photo.net/images.ptp... efeterfult af vores mailadresse ((((
og nu er denne grimme virus vidersendt til gud og hver mand
Er her nogen der har hjælp til hvad det kunne være

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 27-01-09 08:06

fant lige dette link

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 27-01-09 08:07
Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 27-01-09 08:44

Citat
skift dit password til et nyt. Det skulle i de fleste tilfælde få virussen til at forsvinde.

står det i det link disi har lagt - sådan noget pladder !!!! .... virussen forsvinder ikke !!!! men selvfølgelig skal du skifte dit password under alle omstændigheder.

Din maskine skal renses og det gøres bedst ved at få hjælp af erfarne folk - så opret dig gratis og smut ind på forum her:
http://www.malwarecheck.dk/forum/

læs og følg vejledningen i kategorien hijackthis forum og læg dit spørgsmål ind i samme kategori så får du maskinen renset for det der lægger sig og er skjult.

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 05-03-09 09:24

Tak for svaret miritdk.