/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Virus!
Fra : axelbjarne
Vist : 490 gange
300 point
Dato : 26-01-09 15:13

Virus......

Jeg åbnede nogle mail...det tænkte jeg ikke så meget over....en vedfæftet fil.....og der ingenting på...

der står en masse tal.....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-01-09 15:17

Ja se at få den slettet og så kør et virusscan med dit antivirusprogram.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 310 point
Dato : 26-01-09 15:33

Har du fået noget snavs på, så gå ind her

http://www.malwarecheck.dk/

og opret dig gratis, så får du hjælp

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-01-09 16:30

Det kan da også være en fil du ikke kan læse fordi det er en nyere udgave.
Vidste du at der kom en vedhæftet fil eller kom den bare.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-01-09 02:06

Som Eyvind tror jeg at du åbner med et forkert program, hvad hedder filen til efternavn, det der står efter .punktum ? Jeg fik engang en vedhæftet som hed: Indbydelse.dat jeg aner ikke hvordan det er sket, og afsenderen mener at have sendt i det rigtige format, efter at have ændret fil extension fra .dat til .doc kunne jeg fint åbne med min OpenOffice

Kommentar
Fra : r2d2me2

Dato : 09-04-09 14:23

Det er CONFICKER-ANTI-TIP ormen

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 09-04-09 14:46

Tak for svaret Nordsted1. Det er en gammel sag, jeg havde egentlig glemt den...for åbenbart var der ikke noget alligevel....men jeg har gjort mig den tjeneste, at købe en harddisk til backup, og den back-up'er helt automatisk hver dag kl. 07.00.

Ellers håber jeg du nyder de dejlige dage vi har/og får så langt øjet rækker, eller skal vi sige meteologerne kan se....sol og atter sol...

knus Axel

PS.: Maj-Britt synes jeg er rigtig sødt navn...