/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
de fire søstre
Fra : sabelfisk
Vist : 2385 gange
200 point
Dato : 26-01-09 00:36

Hejsa, da jeg var lille bitte i firserne, så jeg en anime film kaldet de fire søstre. Den var synkroniseret til dansk tale, og på vhs.
Jeg er ret sikker på det er japanske "toei animation" der producerede den, og japanske "Yugo Serikawa" der instruerede den.
På engelsk hedder den "Little women" og er bygget over en bog skrevet af Louisa May Alcot.

Jeg kan finde den med engelsk tale rundt omkring på nettet, men ikke på dansk?
Det er et af mine bedste barneminder og jeg savner det, Hjælp.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-01-09 02:00

Den er nok svær at finde når den er gammel og på vhs. men prøv hos http://www.animefans.dk/

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-01-09 16:17

jeg har ledt og ledt og kan ikke finde den.