/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
Facebook: donation af status
Fra : mikkelwrang
Vist : 315 gange
20 point
Dato : 25-01-09 21:54

Hej
Jeg står og skal bruge en application til Facebook. Den skal kunne give folk mulighed for, at donere deres facebook-status. Det er tidligere lavet til præsidentvalgkampen i usa, og ved gaza-konflikten.

Hvor kan jeg finde en person som kan lave det til mig?

mvh Mikkel

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 26-01-09 01:05

Brug Facebook. Der er så mange programmer til facebook. Og alle programmer har deres egen gruppe. Den der er mest op at ringe i øjeblikket er dem der vil lave en facebook messenger.

Men søg på FB og du vil finde det du søger.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 26-01-09 05:12

Hvad er en "facebook-status"? Bare den tekst, man skriver fra tid til anden om, hvad man laver? På den måde "donerer" man sin Facebookstatus hver gang man skriver en ny.
Ellers er der mulighed for at oprette en "label". Den generer et link, som man kan sætte ind på sin hjemmeside... så hver gang nogen kigger på din hjemmeside, så kan de se din status.
Jeg tror ikke på, at du får ret mange Facebook-brugere til at "donere" deres status én gang mere.... uanset om du så har en applikation eller ej. I forvejen er der så mange belastende applikationer som kan sætte mit pis i kog... og jeg kan mærke, at den, du planlægger ikke ville gøre det bedre...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-01-09 11:16

Facebook = Arto for voksne.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 04-02-09 11:45

Hej justuniverse:

Ref.: "Der så mange belastende applikationer som kan sætte dit pis i kog."

Hvad med at bruge et lidt pænere sprog?

Og så mener jeg, der er mange der ØDELÆGGER vores danske sprog, med engelske/amerikanske gloser.
Samtidig mener jeg også at er der mange der ødelægger sproget, ved at bruge
"de forkerte ord" og så tilføje et "IKKE"

mvh.
DkwM327

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 04-02-09 11:52

Citat
Hvad med at bruge et lidt pænere sprog?

Det gjorde jeg faktisk allerede. Du skulle have set, hvad jeg tænkte, men ikke skrev...

Kommentar
Fra : mikkelwrang

Dato : 04-02-09 12:01

Jeg spurgte ikke til holdninger omkring at bruge denne feature, men mere om der der nogen der kunne hjælpe mig med et sted hvor jeg kan få det lavet. At sige at jeg skal søge på google anser jeg ikke rigtig som et svar...