/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Messenger v7.0.1
Fra : gandimand
Vist : 678 gange
100 point
Dato : 25-01-09 21:22

hej

jeg har lige installeret windows messenger v7.0.1 på min mac pro ,men jeg kan ikke sende beskeder til folk som er offline den vil kun sende en mail. Men det kunne jeg gøre på min pcér.
Nogen der ved om jeg kan få den til det ? ,har kigget i indstillinger men kan ikke rigtig finde noget om det.
håber på lidt hjælp :)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-01-09 21:38

Hej.
Du skal sende dem en mail og de skal aceptere .

Kommentar
Fra : gandimand

Dato : 25-01-09 21:41

er det virkelig den enste måde det kan gøres på

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-01-09 21:41

Ja det er det.

Kommentar
Fra : gandimand

Dato : 25-01-09 21:50

sku da for skod, kender du et andet program man kan bruge istedet ???

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-01-09 22:06

Sorry det gør jeg ikke.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-09 22:51

Det er dine venner der må have sat deres indstillinger forkert??

Man kan jo indstille til, om man vil modtage beskeder imens man er offline

Funktioner - indstillinger -meddelelser - vis automatisk mine offline meddelelser når jeg logger på

Af andre programmer finders der - icq

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-01-09 22:55

Hvis du allerede har en messenger ID, eller Windows live ID og kan logge på messenger fra PCer, så kan du naturligvis også din Mac, jeg bruger Pidgin på min Linux computer og logger fint ind på med min Winddows ID
Pidgin for MacOs: http://www.pidgin.im/download/
download her: http://pdb.finkproject.org/pdb/package.php/pidgin

Accepteret svar
Fra : Ryqiem

Modtaget 100 point
Dato : 26-01-09 17:35

Ellers vil jeg anbefale adium, det giver muligheder for at ændre ALT i dit program.
Søg på google.

Godkendelse af svar
Fra : gandimand

Dato : 26-01-09 19:38

Tak for svaret Ryqiem.