/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
WoW patches installation
Fra : Nikolaus
Vist : 718 gange
100 point
Dato : 24-01-09 18:16

Hej derude

Jeg er ved at være godt og grundig træt af, at skulle downloade patches til World of Warcraft efter hver forårsrengøring. Som regel tager det flere timer.

Det er kommet mig for øre, at man kan downloade patchene fra forskellige mirrors, gemme dem på sin disk og installere dem den vej rundt. Det har jeg så forsøgt - men uden held.

Er der en kyndig sjæl der kan forklare mig hele proceduren fra at hente patches og installere dem?

Det håber jeg - for det er godt nok træls.

Nikolaus

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 110 point
Dato : 24-01-09 18:33

Hej hej

Den der "forårs" rengøring kender jeg alt for godt til.. og mht til wow updates.. så har du fuldkommen ret.. det tager adskellige timer (hvis ikke dage) at opdatere til den nyeste

jeg plejer at flytte hele min wow folder (dvs c:\ world of warcraft\ ) fra mit c: til enten et andet drev, eller en netværksmappe som ligger på feks min server.
Når min "forårs"rengøring er ovre. kan jeg uden problemer flytte mappen tilbage og starte spillet somom intet var sket. på denne måde beholder du også dine addons...

Mht til at downloade de patches osv fra andre mirrors kan jeg pege på denne side..
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
Der kan du hente de individuelle patches og klare det hele manualt på den måde.
For at sikre din wow account skal du passe på med at hente fra alle mulige tilfældige sider da man aldrig ved hvad de kan finde på de nørder der sider og hoster de filer....

Ved ikke helt om det besvarer dit spørgsmål? men ellers så spørg endelig.. det er trods alt det kandu er til for.

->Brommi

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 24-01-09 21:02

Det var ligegodt pokkers. Kan du virkelig nøjes med at flytte det hele over. Hva så med registreringsnøgler i registreringsdatabasen - de bliver jo slettet ved formateringen. Det virker helt vildt - men hvis det funker, så siger jeg tusinde tak for fiffet

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 25-01-09 16:19

Jeps det kan man gør livet rengøringen meget meget nemmere :)

iøvrigt... Hvis du har mange addons så kan jeg anbefale at bruge wowmatrix til at opdatere dem.. tager ingen tid sammenlignet med før.. Jeg har selv brugt det længe med succes :)
http://www.wowmatrix.com/

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 20-02-09 12:52

Wow bruger ikke registreringsnøgler, det skriver de selv, netop fordi du skal betale for at spille, og cd-keys skal være registeret. Så må du gerne kopirere det fra en anden computer og lignede..

Ja brommi, wowmatrix er virkelig en succes :D

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 04-03-09 06:35

Tak for hjælpen Brommi. Har ikke haft mulighed for at teste funktionaliteten endnu, men det lyder dælme som om det kunne virke. Så jeg gir gladeligt point for dit svar
Nicolaus