/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Lebara
Fra : Sille09
Vist : 762 gange
20 point
Dato : 24-01-09 15:48

Hejsa
Nogle der ved om Lebara taletid? Jeg sender tit sms´er til udlandet. Min veninde derover har lebara selskab med danskenummer.. Hvis jeg sender en sms til hende til udlandet med og til danskenummer, vil det så koste det samme, hvis jeg sendte det til DK? Og hvad med hende, vil det også koste det samme? At sende en sms fra udlandet til DK, med danskenummer?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-01-09 15:53

Uanset hvilket selskab koster SMS for dig det samme - men modtager i udlandet med dansk nummer betaler extra..

Kommentar
Fra : Sille09

Dato : 24-01-09 16:00

Hmm, hvor meget betaler de ?? Så Hvis jeg har telia, og sender til danske nummer til udlandet, vil det koste samme sms-takst som DK ikk?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-01-09 16:10

Dansk nummer i udlandet går lige lukt til nærmeste udbyder hvorend telefonen befinder sig, og når der så kommer trafik betaler man for det der kaldes roaming.
Man kan dog de fleste steder vælge mellem flere udbydere.

Trøst Dig med at EU har pålagt udbyderne at sænke netop prisen på SMS-roaming da det var blevet en lidt for fed indtægtskilde for dem med priser tæt på 30 kr for en sms.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-01-09 16:25

Citat
Hmm, hvor meget betaler de ?? Så Hvis jeg har telia, og sender til danske nummer til udlandet, vil det koste samme sms-takst som DK ikk?

ALLE SMSer du sender fra en DANSK telefon i Danmark til en DANSK telefon UANSET hvor den befinder sig, koster for DIG det samme....

Det er modtageren der betaler for Roaming alt efter HVOR vedkommende befinder sig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-01-09 16:58

Her kan du se, hvad din veninde kommer til at betale

http://www.lebara.dk/roaming.php

https://mypage.lebara.dk/roamingpriser.asp

Men du betaler "kun" dansk takst.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-02-09 02:16

din veninde betaler ikke for at modtage de beskeder du sender, men er hun i udlandet betaler hun roaming når hun sender en besked