/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Guf til Nokia 7650
Fra : nocom
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 27-03-03 23:19

Jeg har lige fået en 7650. Hvor finder jeg noget sjovt og brugbart til den?
mvh
Nocom

Kommentar
Fra : ickici

Dato : 29-03-03 08:22

det som jeg har fundet frem til er at det så meget begranset men der er noget prøv

www.xgryde.dk
www.eaid.dk
www.mobital.dk

Kommentar
Fra : ToXo

Dato : 30-03-03 14:17

Du kan også prøve www.mobiscope.dk, der findes der nogle spil/programmer mm.

Kommentar
Fra : Jedi_Wannabee

Dato : 21-04-03 11:49

Jeg har købt nokia 3650 og har fundet MANGE ting til den. Ikke alt jeg gider at hente ned, men der er MANGE MANGE spil og programmer..
Vil du vide hvor??
Ja selvfølgelig vil du det..

www.yahoo.com og find Groups.
Så skal du selvfølglig være tilmeldt Yahoo. Men det er jo gratis.
Når du er kommet ind, søger på bare på Nokia 7650/3650.. Så kommer der altså MANGE MANGE MANGE ting frem.
Problemer?? Mail mig Jedi_Wannabee@Kvalme.dk

JW
DJ