/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Leje af garage
Fra : GarageBot
Vist : 1879 gange
20 point
Dato : 23-01-09 21:59

Jeg vil gerne leje en garage. Jeg ved de ikke hænger på træerne, men der er måske nogen her, der har noget ledigt eller kender nogen o.s.v.
Det må meget gerne være i det storkøbenhavnske område, og ellers helst inden for følgende geografiske område: Køge, Roskilde, Hillerød, Helsingør. Jeg har følgende krav til garagen: Den skal være tør, længde mindst 5 meter. Bredde 2,5 meter. Den skal kunne aflåses forsvarligt. Det må gerne være på privat område ved villa, rækkehus eller lign. og ikke alt for øde. Det er til opbevaring af ældre indregistreret personbil samt ekstra hjulsæt og lidt grej.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-01-09 22:01

Hej.
Sæt en annonce i lokalsprøjten .
Det får du mest ud af.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 23-01-09 22:30

Du kan starte her:http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=3000

Ved ikke helt om de ligger der hvor du behøver

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-01-09 23:40

Og så er der garager til leje her: Men jeg synes de er dyre.

http://www.henning-poulsen.dk/garager.htm