/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
sony ericsson mobil - ny søges
Fra : snaken
Vist : 556 gange
50 point
Dato : 23-01-09 19:23

Jeg har en sony ericsson K660i mobilos. Den er alt for omfattende til mit brug og så har den alt for små taster. Er sku ikke til at ramme med mine klumbe finger.
Derfor savner jeg en anden model som bare skal kunne sende sms, tage foto samt video og have et alarmsystem (skal vækkes 5 gange om morgenen).
Alarmsystemet i sony ericsson telefonen er optimalt, men det er også det eneste jeg vil sige er ok.

Kan I anbefale mig en god løsning?

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 23-01-09 19:32

Ser ud til at denne her kunne være en løsning? http://www.nokia.dk/A4670206
Hvad siger i ?

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 60 point
Dato : 23-01-09 19:45

Den ser da fin ud og jeg ville godt have den hvis det var mig. Så den kan du roligt anskaffe dig.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 23-01-09 20:37

skal der være en sony ericsson eller er du ligeglad så langt tid pølsefingrene kan røre tasterne:)))D

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-01-09 22:14

Jeg har en SonyEricsson Z550i som jeg er rigtig glad for, tastaturet kan jeg godt bejtene med mine fumlefingre, og så er jeg godt sikret mod at tastarlåsen går op og den selv ringer fra lommen, det er nemlig en klap sammen model, den har sikkert en masse som du ikke har brug for lige nu, men så kan man vel sige at den er fremtids sikret, den har to forskellige alarmer, en som har faste indstillinger og sørger for at få mig rettidig på arbejde ugens første dage, og som holder sig i ro når der er weekend, og så en engang alarm som skal indstilles hver gang jeg vil bruge den, den har også en kalender hvor jeg kan lægge aftaler med eller uden alarm, 1.3 pixel kamera er ikke noget at råbe hurra for, men der er kamera, den kan også bruges som radio eller mp3 afsiller hvis det er noget du vil bruge, kun en dims i lommen som kan det hele, og så er den meget robust, den kan tåle at ryge på gulvet, det er ikke den nyeste model jeg har haft min i 3 år nu og har ikke lyst til at skifte foreløbig: http://www.goblue.dk/product.asp?product=1448

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 25-01-09 21:29

o.v.n. > ser godt ud, men for dyr. Jeg vil helst ikke over de 800 kr.
sp4nker> mobilmærket er som sådan ligegyldigt, blot den kan det mest elementere.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-01-09 21:40

Du kan da bare afskrive beløbet over 5 år, den er nemlig holdbar i stedet for at købe en ny til 800 kroner hvert år

Godkendelse af svar
Fra : snaken

Dato : 01-02-09 21:09

Tak for svaret granner01.