/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Samle sine film et sted
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 551 gange
50 point
Dato : 23-01-09 17:12

Hvor og hvordan kan man gemme alle sine film, i stedet for at have dem liggende på DVD-skiver? Løsningen skal kunne tilsluttes fjernsynet og fungere ligesom en almindelig DVD-optager. Men løsningen skal altså kunne opbevare alle de film man efterhånden har fået optaget.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-01-09 17:24

verdens største harddisk må det jo blive, hvis du har mange

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-01-09 17:29

Køb 30 harddiske og sæt lige så mange som der kan være i hvert sit tower. Film fylder og det kræver mange mange harddiske hvis du vil have alle dine film gemt samme sted.

Hvor mange film har du?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-01-09 17:31

help me om han har brugt hovedet inden spørgsmålet
kom på kandu

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 23-01-09 17:31

Jeg forestillede mig noget i retning af et mediecenter eller lignende. Men kan det sluttes til fjernsynet?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-01-09 17:32

ja

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-01-09 17:46

Ja selvfølgelig kan et mediecenter kobles til fjernsynet.

Og her kan du læse mere om det.

http://www.pcworld.dk/c/mediecentre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-09 17:55

Mediecenteret er blot "fordelingscentral"....

Filmene skal jo stadig gemmes på enorm store harddiske hvis der er mange

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 23-01-09 18:21

Gem dem på din computer. Store harddiske koster næsten ingen penge i dag.
Der findes programmer som kan komprimere dine film inde du gemmer dem på disken.
I dag snakker man jo Tera bite og ikke mere Mb.

hawaii7

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-01-09 19:12

Du kan bruge en harddisk optager...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-09 19:15

Det er rigtig lækkert med en stor harddisk der måske går i stykker - så alle film kan smides ud på een gang.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-09 19:17

Med de "rescue"experter her på Kandu er der vist ikke stor chance for det...

Ide til ny kategori:

Red min PC

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-09 19:19

Men om der så skal brændes 500DVDer til film er det stadig billigere end EEN harddisk - den skulle jo så være på min. 2 Tb

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 23-01-09 20:43

Jeg ser denne som en mulighed, der skal bare tilsættes en ordentlig harddisk, som efterhånden ikke koster så meget http://www.pcworld.dk/art/10454?a=category&i=214