/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
HJÆLP til wow privat server
Fra : TPJensen
Vist : 602 gange
100 point
Dato : 23-01-09 15:34

Jeg har prøvet mange gange læst på forskellige sider hvor man gør men det viker bare aldrig... :( der der nogen som vil sætte en wow server op for mig og det må meeeeget gerne være hjemme ved mig. Jeg bor i nærheden af Randers vil du gerne hjælpe og bor du i østjylland henter jeg dig gerne eller betaler benzin for mig,,,,, Jeg vil selvfølgelig også gerne give lidt for det hvis det kommer til at virke her hjemme ved mig så andre kan logge på fra nettet af.

Kommentar
Fra : return

Dato : 23-01-09 17:58

hej

ved ik om du kan bruge dette her http://www.youtube.com/watch?v=5v9LjUw0hnA

Kommentar
Fra : TPJensen

Dato : 23-01-09 18:29

Hej return

Godt svar men der har jeg været... ellers et rigtig godt bud..

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 23-01-09 20:30

gå inde på denne link: www.ac-web.org
der bliver det hele forklaret! har selv lavet en server, det tog mig 30 min at få den oppe og køre, og det havde jeg ikke prøvet før! har en skod pc der ikke kan køre som server men ellers virkede det fint

Kommentar
Fra : TPJensen

Dato : 24-01-09 08:15

TAK sp4nker

Den vil jeg lige prøve........ Hvilken internet opkobeling kræver det at kører wow server? jeg har en 5 op og 8 ned der det ok?

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 24-01-09 10:01

Det er vist nok...men det kommer an på hvor kraftig en server du har.Der skal godt med ram!!min 3gb