/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook online venner
Fra : toyota34
Vist : 1491 gange
50 point
Dato : 22-01-09 16:23

Er her nogen som ved hvordan man får tilføjet boksen online venner i nederste linie i browseren på facebook?
Det er den hvor man kan klikke i den grå nederste linie og få vist hvem der er online nu.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-01-09 16:33

den er der som default, hvis du ikke har den har du pillet ved noget.

Kommentar
Fra : toyota34

Dato : 22-01-09 16:35

Tja det har jeg sikkert - men hvordan får man den så tilbage?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-01-09 16:45

ved ikke en gang hvordan man får den væk

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 22-01-09 16:46

skriv online i søgefeltet - og tilføj applikationen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-09 17:10

Helt ude i højre nederste hjørne, er der ligesom to talebobler, dobbklik på det ikon, så kommer der en boks frem, hvor du kan trykke dig som online

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-09 17:35

Ups... jeg bilder dig noget ind.... det er en mørk siloet med en rød prik, der er på ikonet, og ikke to talebobler

Kommentar
Fra : toyota34

Dato : 22-01-09 19:47

Nordsted1 - jamen det er den der ikke er på min skærm, hvordan får jeg den vist?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-09 20:03

Jamen den kan da ikke bare forsvinde, har du skærmbilledet i fuld størrelse? Hvad med ikonet for notifikationer, er det også forsvundet?

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 22-01-09 20:09

Den er heller ikke på min arbejds pc men på min egen pc. Jeg ved ikke om det har noget med firewallen at gøre.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-09 20:11

marc43.. det tror jeg ikke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-09 20:13

Prøv at gå i indstillinger--- oppe til højre, ved siden af dit navn, måske der skal sættes en prik et eller andet sted??

Annuller spørgsmålet
Fra : toyota34

Dato : 22-02-09 09:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål