/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Barack Obama
Fra : tararam
Vist : 565 gange
80 point
Dato : 20-01-09 22:59

Jeg synes han virkelig fremtræder som en der kan og vil få USA på den rette vej. Tilsyneladende er det også de fleste amerikaneres mening. Men hvad synes du om ham.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 20-01-09 23:13

Hej jeg syntes også han virker meget sympatisk og jeg tror også at han bliver en knald god Præsident, der kan udrette meget godt, jeg brød mig ikke meget om Buch ,men jeg har bare også en lille skræk for at nogen fanatikere vil gøre ham ondt, men jeg håber, at han får lov at vise os hvad han dur til.

Mvh. gwh.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-01-09 23:33

Jeg kan godt lide ham og tror han vil det godt. Men jeg vil hellere udtale mig om 4 år, så ser vi om han bliver genvalgt.

Accepteret svar
Fra : chicapigen

Modtaget 80 point
Dato : 21-01-09 00:15

første indtryk af ham er da posetivt, men som der tidligere er skrevet lad os se hvad ham kan præstere i fremtiden . men jeg er klart for ham som præsident i forhold til forgængeren som jeg ikke brød mig om

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 00:42

Jeg er bare frygtelig overevist om, at nogen grumme fæle fyre snart tar hul på den nye præsident Men overlever han blir meget anderledes til det bedre.....tror jeg.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-01-09 00:49

Ja lad os håbe det bliver meget bedre.
Det kan ihvert tilflæde ikke blive værre

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 21-01-09 01:47

Han virker tiltalende, troværdig og kompetent.

Troede i starten, at det ikke kunne lade sig gøre, at en afroamerikaner kunne blive præsident i USA, hvor K.K.K til tider havde stor indflydelse. Heldigvis kunne det altså praktikeres.
(Men jeg tror da de grupper, som syntes "White Power" er det eneste rigtige skumler og raser lige nu)

Der er noget John F. Kennedy & Bill Clinton over Barack Obama.
(Ja, de havde jo nogle personlige menneskelige "fejl", men de var anderledes på deres facon...

Men Held & Lykke til Mr. President Barack Obama. Der er jo virkelig en hel del at gå igang med...

http://www.nytimes.com/

MvH
Jørn Rudolph

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 21-01-09 05:50

P.S

"Kometen" af Martin Burcharth på Informations Forlag
+
"OBAMA - Et løfte om forandring" af David Mendell, Forlaget Verve

er begge ret gode - Prøv at låne dem på biblioteket

MvH
Jørn Rudolph

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 06:00

Vil du nu lokke os til at læse bøger...

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 21-01-09 07:32

Ja da ...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 07:34

Whauuuu så blir vi li så kloge som Molo

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 21-01-09 09:22

Han er i hvert fald en oratorisk begavelse i modsætning til "Mickey Mouse =GB".

Han får uendeligt travlt, hvis han skal leve op til forventningerne - hvis det overhovedet kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 09:29

Så så Brokke, nu ikke ond ved stakkels GB. Han kan jo ikke gøre, for at han er lidt tilbagestående (sådan nogle elementer findes osse på Kandu) og at folket valgte ham.....2 gange endda. Det siger jo osse lidt om folket, for de kunne jo være sluppet for ham de sidste 4 år

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 21-01-09 09:40

Klumme

Det har været mig til evig undren, hvordan "Mickey" kunne genvælges. Han har sågu da været en elefant i en glasbutik - også i sin første periode.
På den anden side har de amerikanske vælgere før demonstreret deres humoristiske sans, bl.a. ved at vælge en afdanket 2. rangs skuespiller. Udtrykket "Verdens mest magtfulde mand" bør nok tages op til revision.
Til forsvar for de amerikanske vælgere kunne det være, at alternativet var værre, selvom det turde være tæt på en umulighed

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 10:03

Jaaa der er mere mellem lår og bag, end så mange andre steder.

Jeg forstår det heller ikke, men det trøster mig, at jeg ikke er helt alene om ikke at kunne forstå det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 10:05

Misforstå mig endelig ikke. Jeg synes at flere af idiotens handlinger er helt fine (det var jo ikke hans beslutninger - han var bydreng lool), men jøsses hvor var han dog smålig med at virke begavet

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 21-01-09 16:40

Lidt fra "The White Huse"
http://www.whitehouse.gov/

Som vel ikke er så hvidt mere ...

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 23-01-09 19:49

PEWPEW!!!!

han ender som JFK!!!
HAn r for god til det land! kan rent faktisk tænke selv uden at have et hav af rådgivere bag sig!

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 24-01-09 09:18

Nåh - Er Barack Obama spørgsmålet snart "på plads" ?

JR

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 25-01-09 05:23

Hva´ så du ...

Kan det koges mere suppe på OBAMA?

Nu får vi se, hvad han dur til ...

JR

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 01-03-09 10:34

Tak for svaret chicapigen.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 01-03-09 10:40

selvtak og god søndag

hilsen chicapigen