/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Anders And -nabostrid
Fra : winetaster
Vist : 442 gange
50 point
Dato : 19-01-09 13:13

Enten Anders And eller Onkel Joakim konkurrerer med naboen om,
hvem der har den højeste havemur, og begge bygger højere og højere.

Kender du blad-nr. / -årgang ?

Mvh W.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 19-01-09 13:22

Så dum en ting må da være anders and.

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 19-01-09 13:23

Der findes rigtig mange af dem, det er Anders And, har vertifald set 4 tegneserier med sådan nogle ting, fx en mur og et æbletræ etc.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-01-09 13:24

Det er en Carl Barks historie. Har været der flere gange.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-01-09 15:08

Anders And og naboen Hr. Knahrvorn er jo ofte i klammeri.......historien med havemuren husker jeg ikke fra et blad, men fra en tegnefilm

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-01-09 16:40

Jeg har den et eller andet sted. Om det var i et blad, eller en af de store hæfter kan jeg ikke huske. Muligvis kunne det være i en af guldbøgerne.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-01-09 16:41

...og at søge på Carl Barks historier er saftsusemig ikke nemt. Han har lavet enormt meget.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 19-01-09 17:28

Du er velkommen til at kigge alle mine gamle anders and blade igennem, nok læser jeg dem igen engang imellem, men alle sammen for at finde en historie, puha da