/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
skruemaskine
Fra : EjnarA
Vist : 575 gange
50 point
Dato : 18-01-09 23:23

Er der nogen der kender mærket "ASAKI" i skruemaskiner?
Er det godt eller skidt?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-01-09 23:32

Hvis den er fra Kina og billig er det i hvert fald skidt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-01-09 00:24

Den kan skrue små skruer ud og ind i en tynd væg. Jeg har sådan en billig en og den er udemærket til at skrue skruer ud af mine trævægge når jeg skal male, og så skrue dem i igen, men til meget andet duer den ikke. Den er bare for billig.

Accepteret svar
Fra : Smokei

Modtaget 25 point
Dato : 19-01-09 01:47

Hvis det er en skruemaskine med 18 volts batteri, så er den ikke så ringe.
Det er tit og ofte batterierne 9 og 12 volt som jeg holder mig fra.
Det er den erfaring jeg har gjort. Jeg mener da ikke det er een af de billigste du nævner.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 19-01-09 05:12

1 hvad er dit forbrug (dagligt ugeligt ?)
2- hvilken opgaver skal du bruge den til

det ligner en kopi af et anderkendt mærke makita men må ikke sammelignes med denne

Kommentar
Fra : EjnarA

Dato : 24-01-09 08:07

Nu har jeg købt en 14,4v med 2x3A batterier. Det lader til at den er rigtig god, den er ikke let, og kan uden problemer tage en del lange skruer. Min kammerat har en Makita, og batterierne kan byttes rundt, så der er ikke meget forskel på Asaki og Makita.

Godkendelse af svar
Fra : EjnarA

Dato : 24-01-09 08:08

Tak for svaret Smokei. Nu har jeg købt en 14,4v med 2x3A batterier. Det lader til at den er rigtig god, den er ikke let, og kan uden problemer tage en del lange skruer. Min kammerat har en Makita, og batterierne kan byttes rundt, så der er ikke meget forskel på Asaki og Makita.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 24-01-09 12:33

Du har gjort et godt valg.

MVH og god weekend

Smokei