/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
prog. til køb salg side
Fra : meggi
Vist : 430 gange
200 point
Dato : 17-01-09 13:57

Hej alle

Jeg vil gerne lave en side til køb/salg. En side hvor sælger selv kan lægge x antal billeder ind, samt tilføje tekst, pris osv.

Gerne noget som kan bruges med FP, ellers et selvstændigt program / Formular.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 17-01-09 14:07

Jeg tror bedre man kan kalde det en salgs side... et sted hvor folk kan sætte ting til salg...selv.

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 17-01-09 14:46

mener du ligesom auktioner ?

guloggratis.dk

dba.dk

qxl.dk

=/

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 17-01-09 14:51

Det behøver ikke være auktioner, men det er da ok, hvis det kan det også.

Må gerne bare være salgs annoncer men med billeder.

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 17-01-09 14:54

ja, det kan du netop på de siger.

hos qxl skal du dog have fået brev med posten, inkluderet en kode. Så hvis du vil sælge allerede idag, vil jeg forslå de andre siger.

Hvad skal du sælge

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 17-01-09 14:54

siger = sider ..

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 17-01-09 15:01

jeg vil lave en side selv, som folk kan sætte deres hunde/heste til salg på, det skal ikke være nogen af de eksisterende sider...

Ellers et godt bud

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 17-01-09 15:11

aah. så du vil eje en side hvor folk sælger på.. Det kunne du skrive lidt tydligere før.

kan ikke hjælpe dig der, desværre

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 17-01-09 15:11

eller også er det bare mig. .:D

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 17-01-09 15:18

Ja netop, det er det jeg gerne vil Sorry...