/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
MIN SØN SKAL KONFIRMERES-HJÆLP
Fra : heidi7956
Vist : 729 gange
50 point
Dato : 17-01-09 12:31

Jeg har en søn der skal konfirmeres og skal igang med at lave indbydelser... vil gerne lave dem selv. han er helt vild med "FEDE" biler og psp3... er der nogle der har nogle rigtig gode ideèr??? vil gerne have at det er noget der kan gå igen med bord dækning osv

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-01-09 12:55

http://office.microsoft.com/da-dk/templates/TC102630471030.aspx?CategoryID=CT102638181030

Prøv at kigge her. Der kan du jo næsten lave dem som du vil.

Kommentar
Fra : kmb1969

Dato : 17-01-09 12:55

Prøv at gå på biblioteket, de har mange bøger med bordpynt man selv kan lave.

Ellers så prøv diverse hobbyforretninger, hvor du kan købe lav-selv-pynt i 3D, ved dog ikke lige om man kan få nogle med "fede" biler. Det burde vel være nok at købe et sæt og så finde en rigtig god farveprinter/kopimaskine til at få lavet de resterende sæt.

Prøv evt. Panduro Hobby, hvis der er en sådan i nærheden af hvor du bor. Det kan være at de kan give dig flere gode råd.

www.bordplanen.dk er der flere forskellige eksempler på invitationer mv. man selv kan lave.

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 17-01-09 13:22

Med lidt billedmanipulation og klippe-klister kan du lave en indbydelsen hvor din søn komme kørende i en fed bil, med masser af fartstriber i blå-sort- sølv. Måske kan et spilomslag bruges som inspiration. Fartstriberne kan gå igen i borddækningen, som bordkort - servietringe - dækservietter eller pynt på bordet under lys.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 19-01-09 20:34

Når du har fået ideen skulle du prøve at gå ind på denne side: www.cchobby.dkDe har rigtig mange ting til fremstilling af alle former for hobby. De har både et større udvalg og er billigere end Panduro Hobby.
Der er sikkert også nogle gode tips.

Her er et direkte link til inspiration, hvor du kunne erstatte fodbolden med en lækker bil. Bilen kan måske fås som stickers. Det har jeg ikke undersøgt, men der er masser af produkter at vælge imellem på siden.

Link: http://www.cchobby.dk/pages/inspiration.asp?ideaGuid=17003

Du kunne også få skåret nogle små tynde træbiler, formet som en fed model og så downloade Ferrari's logo (el.a.) til at sætte på.
Mal og dekorer bilerne og sæt dem på indbydelser, servietringe, bordkort mm. I ruden kunne der jo sidde et billede af din søn.

Det er bare at prøve sig frem. Der er mange muligheder - held og lykke!