/ Forside/ Interesser / Videnskab / Fysik / Spørgsmål
10  CLAN 630
Simpel lille røg "bombe"
Fra : 01NiNJAxD
Vist : 795 gange
20 point
Dato : 16-01-09 23:04

Dav's, inden jeg starter: JA JEG ER IDIOT.

Hvordan kan man lave en forholdsvis lille men kraftig røg bombe?

Har ligget på den her guide. Er den ok? Hvor kan jeg få fat i Kno3? Jeg har spurgt min fysik lære og han siger at jeg ikke kan købe den som normal person :P... Er det rigtigt?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-01-09 23:08

Citat
Dav's, inden jeg starter: JA JEG ER IDIOT.

Selverkendelse er en god ting

Kommentar
Fra : 01NiNJAxD

Dato : 16-01-09 23:11

Er det nu jeg skal grine?

Jeg spurgte ikke om dumme unøtige kommentarer.
Lad VÆR med at skriv hvis I ikke ved det.

- Tak

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-01-09 23:14

Citat
han siger at jeg ikke kan købe den som normal person :P... Er det rigtigt?

Ja det er det men der er da håb for dig ....for normal er du sq ikke når du kan tænke på sådan noget ...

Kommentar
Fra : rubion

Dato : 16-01-09 23:15

Svaret er ja.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 16-01-09 23:26

Fremstilling af det du søger ligger frit tilgængelig flere steder på nettet. Bare ikke på Kandu.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-09 23:28
Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 16-01-09 23:31

Starter en ny tråd med stortset samme emne og samme svar.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-09 23:39

Gør du bare det Smokei.... jeg gemmer lige linket

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-01-09 23:54

Brandvæsnet bruger de små røgbomber når de træner og du skal lave licens for at købe det du skal bruge. Så din lærer har ret.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 16-01-09 23:57

Citat
Gør du bare det Smokei.... jeg gemmer lige linket

Jeg har sgu ikke tænkt mig at starte en ny tråd med emnet.
Det er der nok andre der gør.
Det var det jeg mente.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-01-09 01:19

Din lærer fortæller at Du ikke kan købe ingredienserne som "normal person".

Men Du er stateme unormal og burde så ikke have have problemer med at gå ind i en butik og købe.

Noget helt andet er at myndighederne grundet antiterrorloven holder skarpt øje med de firmaer der har tilladelse til at handle med de ting. Der var en hjerneblæst student i Aarhus som efter køb af bare een del fik besøg af politiet og ransaget bopælen efter at de havde fulgt hans køb.
De holder også øje med Facebook samt andre steder hvor sindsyge personer stiller spørgsmål og det skulle ikke undre mig det fjerneste om de også holder øje med siden her......myndighederne beder blot om at få ip-adresse m.m, og SÅ færdig med Dig.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 17-01-09 07:58
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-09 08:22

Og selv om politiet måske ikke lige holder øje med denne side, så er der kandu'er der kan kontakte politiet

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 10:40

Ja for Tiiiiimet skal man ikke regne med løfter en finger. Tror ikke de har haft røven af sædet og reageret på nogetsomhelst siden en eller anden truede Ram2 på livet. Ellers skal de "hjælpes" med et tip. Og tiiiimet skal jo involveres, ellers får man ikke idiotens IP.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-01-09 11:32

Citat
Ja for Tiiiiimet skal man ikke regne med løfter en finger.

Jeg kan "høre" på dig du ikke har fået dine 500 kr. endnu ....der er snart løbet renter på 3773
Send den en regning med renter og renters rente . Du kan jo selv regne ud hvor meget det bliver med dit tip

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 11:40

LOOOOL Har skrevet til dem op opdateret dem et par gange. De glimrer stadig med larmende tavshed.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-01-09 11:57

Citat
De glimrer stadig med larmende tavshed.

Ja det undre mig ikke
Men sidste gang der var en der stillede det spørgsmål her kom der lige pludselig gang i de check
Der blev spurgt om det i det hele taget var lovligt af kandu ?? De får jo deres penge ind for de reklamer der kører her så prøv dog det .
Det er da ingen skade til

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 12:10

Det var vist mig de skubbede dem igang sidst! Mener ovn sagde han fik nogle af sine dengang!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-01-09 12:45

Citat
Mener ovn sagde han fik nogle af sine dengang!

Ja det kan jeg så ikke huske , men der var mange der fik