/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Netgear router fra TDC.Smider
Fra : Byb75
Vist : 283 gange
100 point
Dato : 16-01-09 10:21

Hej. Min bærebar med Vsita bliver smidt at min Netgaer router fra TDC. Jeg har 1 der også kører med vista. Den kører fint. Er det routeren??? Har installeret nyt firmware?

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 16-01-09 11:22

Har du opdateret din Ip adrsse. Tryk på knappen bag på routeren

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-01-09 19:55

Det kan godt være der ikke er en knap, men så er der et hul med en lille knap i og den kan du aktivere ved en blyant.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-02-09 22:20

Logiksk set så er det ikke routeren, som sådan.
Du har ingen problemer med den ene maskine, kun med den anden, som kan komme på, men kun for et øjeblik.
Du kan altså komme på nettet med begge maskiner. Så du må fejlsøge i den maskine der ikke kan holde forbindelsen.

Dog kan der være det, at du i routeren bruger en fast overførselshastighed (54 Mbit/sek), her skal du sikre dig at den køre med AUTO, så den nedsætter hastigheden i kritiske situatuioner, for at holde forbindelsen stabil.

Du skal sikre dig, at du kobler op til din egen router som fortrukken, på begge maskiner, ellers kan den/de finde på, at finde andre netværker som har bedre signal.