/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Multimedielydkort væk!
Fra : mej4
Vist : 1865 gange
100 point
Dato : 15-01-09 20:23

Jeg har været inde for at slette programmer jeg ikke bruger og er vist ved en fejl kommet til at slette MULTIMEDIELYDKORT.. der er ingen lyd på PC og der kommer besked at jeg skal indsætte evt tidligere installationscd ( som jeg ikke tror jeg har?) Pc ikke kan finde multimedielydkort automatisk.
Jeg kører windows XP

De Installationscd jeg har er drivercd HDL75, men den skal jeg vel ikke bruge?
Kan jeg downloade nyt multimedielydkort fra nettet?

vh mej4

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 15-01-09 20:42

Kan jeg systemgendanne? og hvordan..når jeg går ind under "se også under systemgendannelse er der tom box...

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 15-01-09 22:05

Hvis du har en installations cd kan driveren godt ligge der.

Hvis den vil installere en driver så lad den lede på din CD.

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 15-01-09 22:11

Dvs jeg kan prøve at geninstallere HDL75 driver CD ... ?

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 15-01-09 22:23

Yes!!! nu er der lyd på igen.. kunne vælge hvad jeg ville installere af drivere!
vh mej4

Godkendelse af svar
Fra : mej4

Dato : 15-01-09 22:23

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind