/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hjælp jeg mangler min tv kanal
Fra : kelld
Vist : 623 gange
20 point
Dato : 15-01-09 19:31

Hej
Jeg har været ved at opdate min PACE DV3 satalitmodtager til viasat, jeg har ingen problemer med at se viasat kanaler nu, men på den sammen modtage have jeg også fået kobler Astra til. men de ca. 300 kanaler jeg have på den er væk nu, er der nogle der ved hvordan jeg finder dem igen.

Med Venlig Hilsen
Keld

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-01-09 19:33

du ber modtageren søge igen

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-01-09 19:40

efter opdateringen skal du jo nok lige indstille den igen, du har to hoveder på din parabol, så jeg vil tro at den lige skal indstilles til to hoveder igen

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 16-01-09 04:12

jeg vil tro du under indstillinger skal vælge Sirius og prøv så igen

ja der er forslag nok, du kan osse tinge til Viasat

jensviggo

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-01-09 06:49

Når man opdaterer, vil maskinen altid "være som ny" i indstillinbgen, så du skal blot gøre som du gjorde, da du instal. maskinen. Desværre, så forsvinder "al ting" i forb. med en opdat.

Kommentar
Fra : kelld

Dato : 16-01-09 17:25

Ja men det var ham der sat den op, der gjort det og det så jeg selvføglig ikke

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-01-09 18:14

http://digsat.net/wbb2/index.php
PRØV HER DE VED MEGET