/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
LG J10D\LFD790 lyd problemer
Fra : watrt
Vist : 291 gange
20 point
Dato : 15-01-09 19:17

Hej,

Har lige købt et LG anlæg og syntes at lyden er dårlig når jeg spiller musik med aux.

Der er en rigtig god og høj subwoofer men højtalerne spiller alt for lavt.

Har prøvet at ændre equalizer indstillinger på computer men giver stort set ikke meget ændring.

Nogen der har nogle forslag?

Tak for hjælpen
Vh. watrt
:D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-09 20:14

Læs manualen.... GRUNDIGT

Enten har du sammensat/betjent det forkert eller det er simpelthen ikke bedre....

Højt/lavt er jo et vidt begreb...

Kommentar
Fra : watrt

Dato : 15-01-09 21:48

Har læst manualen grundigt, lyden fra højtalerne lyder som om der er svag forbindelse til dem, de er 75 watt og der står der skulle være god lyd til musik, kan bare ikke forstå det.

er højtaler kablet måske i stykker?

Kommentar
Fra : watrt

Dato : 16-01-09 08:21

Min ven kiggede på det igår han fandt ud af at det kun var diskanten der spillede i højtalerne.